معاون استاندار بوشهر :

پنجره واحد تجاری در گمرک بوشهر راه‌اندازی شد

معاون استاندار بوشهر گفت: برای تسریع در فرایند فعالیت‌های بازرگانی پنجره واحد تجاری در گمرک بوشهر راه‌اندازی و ۲۰ دستگاه اجرایی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

کد مطلب: ۵۱۷۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، سعید زرین‌فر در بازدید از گمرک بوشهر تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مرتبط با امر تجارت همکاری بیشتری با گمرک داشته باشند.
وی با بیان اینکه تسریع در صدور مجوزهای ترخیص کالا در مر صادرات و واردات منوط به مشارکت بیشتر دستگاه‌های اجرایی است تصریح کرد: با توجه اینکه بخش عمده‌ای از فعالیت گمرک و ترخیص کالا منوط به اعطای مجوزهای لازم از سوی دستگاههای اجرایی مرتبط با امر تجارت است انتظار می‌رود این دستگاه‌های اجرای هماهنگی و همکاری بیشتری در این باره با گمرک داشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی استاندار بوشهر از راه‌اندازی پنجره واحد تجاری مستقر در گمرک بوشهر خبرداد و افزود: هم اکنون بیش از 20 دستگاه اجرایی برای صدور مجوزهای مورد نیاز با گمرک در ارتباط هستند که همکاری بیشتر این دستگاه‌ها سبب کاهش زمان ترخیص کالا و تسهیل تجارت می‌شود.
زرین‌فر ایجاد پنجره واحد تجاری اقدامی ضروری از سوی گمرک در راستای تسهیل و بهبود فرآیند تجاری عنوان کرد و اظهارداشت: ایجاد این پنجره سبب کاهش زمان تجارت و اسناد و هزینه‌های صادرات و واردات می‌شود و همین موضوع هم به بهبود رتبه تجارت فرامرزی کمک می‌‌کند.
وی با تاکید بر تقویت این پنجره در گمرک بوشهر گفت: انتظار می‌رود دستگاه های اجرایی با جدیت بالاتر ضمن افزایش اختیارات کارکنان خود مستقر در این پنجره زمینه پاسخگویی بهتر به ارباب رجوع را فراهم کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار