نمایش فصل شیدایی یک پروژه عظیم فرهنگی است

نمایش فصل شیدایی از ۲۰ مرداد ماه آغاز می شود و تا ۲۹ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محدوده مجتمع فرهنگی، تفریحی طلائیه سپاه صاحب الامر(عج) مقابل بوستان باراجین به نمایش در می آید.

کد مطلب: ۵۱۶۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار ظهرروز پنجشنبه درجلسه هماهنگی برگزاری نمایش میدانی «فصل شیدایی» که در استانداری برگزار شد گفت: این نمایش با توجه به محتوای خود که تاریخ باورها را از حضرت آدم تا انقلاب اسلامی به تصویر می کشد، اثری بسیار ارزشمند و فاخر است.
رحیمی اضافه کرد: نمایش فصل شیدایی یک رویداد مهم و بزرگ فرهنگی است که در استان قزوین اجرا خواهد شدو با هماهنگی انجام شده، مکان نمایش تعیین شده و اقدامات مربوط به اجرای نمایش در بخش سخت افزاری و فرهنگی مهیا شده است.
رحیمی ادامه داد: از نظر سخت افزاری اقدامات لازم برای محل نمایش، پارکینگ خودرو، نمایشگاه فرهنگی در حال انجام است و به دلیل اهمیت این نمایش تدابیر و تصمیم های مهمی برای اجرای موفق آن اتخاذ شده است و با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد ماموران راهنمایی و رانندگی طرحی را برای نظم ترافیکی در منطقه نمایش اجرا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: با اقدامات مناسب فرهنگی می توان در باورهای اعتقادی مردم تاثیر گذاشت زیرا اگر باورهای اعتقادی مردم تقویت شود به سرمایه های اجتماعی کمک خواهد شد.
رحیمی تصریح کرد: این نمایش یک اقدام فرهنگی فاخر و ارزشمند است که می تواند تاثیر مناسبی روی مردم داشته باشد لذا برای اجرای بهتر آن به همکاری دستگاه های مرتبط با این موضوع نیازمندیم.
رحیمی خاطرنشان کرد: نمایش فصل شیدایی یک پروژه عظیم فرهنگی است که می توان در اثنای آن از مفاخر و چهره های ماندگار استان نیز یاد کرد و در نمایشگاه نیز اقدامات و جانفشانی های بزرگان استان و کشور را به تصویر کشید.
نمایش «فصل شیدایی» روایت خلقت آدم تا خاتم، تاریخ اسلام تا انقلاب اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت است که با بهره‌ گیری از صحنه‌های بدیع و جذاب و با استفاده از نور، صدا، تصویر، دکور و هنر بازیگری در یک فضای باز به نمایش در خواهد آمد و تاکنون در ۱۰ استان کشور نیز اجراشده است.
نمایش فصل شیدایی از ۲۰ مرداد ماه آغاز می شود و تا ۲۹ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محدوده مجتمع فرهنگی، تفریحی طلائیه سپاه صاحب الامر(عج) مقابل بوستان باراجین به نمایش در می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار