مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بالندگی و هدایت بسیج ستودنی است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واقع به عنوان یک مجموعه عظیمی که مسئولیت سازماندهی، هدایت، بالندگی، نظارت و رهبری بسیج را برعهده دارد که قابل ستایش است .

کد مطلب: ۵۱۶۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،احمد ناصری در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان گفت: بسیج یعنی مردم، و وقتی از بسیج صحبت می کنیم یعنی از بدنه جامعه، آحاد ملت و اراده عمومی ملت صحبت می کنیم که در قالب یک سری تشکل و مجموعه ها شکل گرفته است و این ظرفیت بی نهایت مردم و جامعه و همچنین تدبیر بسیار حکیمانه امام راحل باعث شد که این پتانسیل کشف شود و در مسیر رشد و توسعه و ترقی کشور در حوزه های مختلف از این پتانسیل بهره گیرند.

رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان افزود: طرح یاوران ولایت رویکرد فرهنگی و اجتماعی تربیتی و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی دارد و طرح هجرت نیز رویکرد سازندگی و در عین حین حال ازرویکرد فرهنگی برخوردار است در واقع طرح هجرت یک اردو و اهداف فرهنگی و تربیتی و مهارت افزایی را در خود گنجانده است.

در ادامه جلسه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل و دبیر جلسه نیز خاطر نشان کرد: اردوهای طرح یاوران ولایت در جهت مسئولیت پذیری و آموزش و تربیت دانش آموزان نخبه و توانمند تراز انقلاب اسلامی و اشاعه کارهای انقلابی در مدارس با شعار مدرسه انقلابی، دانش آموز انقلابی -یادبود شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

ایرج نقی پور تصریح کرد: 300 نفر از دانش آموزان بسیجی بعنوان فرمانده واحد پیشگام دختر و پسر مدارس متوسطه از تاریخ 95/5/9 لغایت 95/5/20در اردوی پنج روزه طرح یاوران ولایت جهت تصدی مسئولیت واحدهای بسیج مدارس در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین حضور خواهند یافت .

وی افزود: پس از این اردو، دوره 3 روزه آموزش شورای واحدهای مقاومت (5 نفر از هر واحد) به تعداد 1500 نفر دختر و پسر دوره های شهرستانی را از تاریخ 95/5/20 لغایت 95/6/20 در تمامی نواحی و مناطق برگزار خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار