مدیر کل کمیته امداد امام آذربایجان شرقی به پانا خبر داد:

مساعدت 3 میلیارد ریالی کمیته امداد برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته بیش از 3 میلیارد ریال برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان استان توسط این نهاد مساعدت شد.

کد مطلب: ۵۱۶۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

حسین دشتی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: با بیان اینکه 400 نفر از دانش آموزان پسر و دانشجویان دختر تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند، گفت: این تعداد در قالب اردوهای زیارتی و تربیتی به مدت یک هفته به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه این اردوها با هدف ساماندهی اوقات فراغت جوانان، ارتقاء روحیه نشاط و شادكامی و تعمیق باورهای دینی مددجویان تحت حمایت برگزار می شود، افزود: دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در این اردو از مشاوره و آموزش های مهارت های زندگی، دینی و خانواده کارشناسان دینی و روان شناسی بهره مند می شوند.
دشتی با بیان اینکه 16 هزار و 925 هزار دانش آموز و یکهزار و 850 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند و از خدمات کمک تحصیلی این نهاد استفاده می کنند، اظهار کرد: در سال گذشته 16 میلیارد ریال برای شهریه و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و بیش از 3 میلیارد ریال برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان استان توسط این نهاد مساعدت شد.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتقای فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت از مهمترین راهبردهای کمیته امداد استان است، تصریح کرد: آموزش رفتارهای معنوی و مهارت های زندگی به خانواده ها با استفاده از 8 روش آموزشی در راستای اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و نیز ارائه خدمات مشاوره ای تحصیلی،شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهمترین موضوعات دوره های آموزش خانواده و مشاوره مددجویان است.
دشتی با بیان اینکه کانون های دائم، موقت و جوانان پیرو ولایت در طول سال در زمینه های علمی، دینی، ورزشی و هنری فعالیت می کنند.، اضافه کرد: کانون های دائم این نهاد در شهرهای تبریز، اهر، مراغه، مرند و میانه دایر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار