مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور:

تاكنون ۵۴ درصد مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری عملیاتی شد

مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور گفت: ۵۴ درصد از مصوبات سفرهای كاروان تدبیر و امید به استان های كشور تاكنون اجرایی شده است و امیدواریم بقیه مصوبات نیز با برنامه ریزی های منسجم تا پایان كار دولت یازدهم تكمیل شود.

کد مطلب: ۵۱۴۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، حاج محمدی، در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه با اشاره به مقایسه میزان اعتبار در نظر گرفته شده و تخصیص یافته در دولت یازدهم و دولت گذشته، اظهارداشت: در دولت های نهم و دهم فقط ۶۶ هزار میلیارد ریال از مصوبات ۲۱۱ هزار میلیارد ریالی سفرهای استانی دولت عملیاتی شد كه این رقم ۳۶ درصد از كل مصوبات هئیت دولت به شمار می رفت.
وی اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از بودجه سال ۹۵ برای بخش عمرانی و نوسازی كشور لحاظ شده است كه امید است با هماهنگی منسجم بین دستگاه ها، كشور را در مسیر رشد و توسعه هدایت كند.
مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور خاطرنشان كرد: شاخص تخصیص اعتبار در سفرهای استانی، جمعیت است كه اگر این شاخص را برای استان سمنان در نظر گرفته می‌شد، كمتر از ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای استان مصوب می شد كه با تلاش مسئولان این عدد به بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.
حاج محمدی ادامه داد: ۱۲ میلیارد ریال برای نوسازی و انتقال برق از منابع داخلی برای استان سمنان در بودجه سال ۹۵ مصوب شده است كه امیدواریم با پیگیری های مدیران دولتی در استان، این رقم تخصیص یابد.
وی با اشاره به طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان یادآور شد: انتقال آب از خزر به این استان در دستور كار هیات دولت قرار دارد و این طرح مهم ملی با برنامه ریزی های منسجم به زودی عملیاتی خواهد شد.
مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور تصریح كرد: بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای هدایت و نوسازی شبكه های آبرسانی استان سمنان در نظر گرفته شده است كه به رفع كمبود آب كشاورزی و آشامیدنی كمك كند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار