گام بلند پلیس برای تحقق اقتصادی مقاومتی؛

كشف 41 میلیارد انواع كالای قاچاق در سمنان / رشد 175 درصدی كشفیات

فرمانده انتظامی استان از افزایش 175 درصدی كشف قاچاق در سه ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: گام بلند پلیس برای تحقق اقتصاد مقاومتی، كشف بالغ بر 41 میلیارد ریال انواع كالای قاچاق را به همراه داشت.

کد مطلب: ۵۱۴۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، نشست كمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با كالای قاچاق و ارز استان به مناسبت 12 تیر، سالروز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در مبارزه و مقابله جدی با قاچاق، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه های عضو این كمیسیون برگزارشد.
فرمانده انتظامی استان به درخواست نماینده ولی فقیه در استان به ارائه گزارش اقدامات و تلاش شبانه روزی و بی وقفه پلیس در سطح استان در برخورد با قاچاق كالا و ارز پرداخت و از عزم قاطع و مبارزه بی امان با این پدیده شوم خبرداد.
سردار روح الامین قاسمی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در 12 تیر ماه 81 به تمام دستگاه ها در تبیین تاثیر مخرب قاچاق و جدیت در امر مبارزه با این معضل خاطرنشان كرد: نیروی انتظامی همچون سربازی گوش به فرمان، یكی از اولویت های خود را بر این موضوع متمركز كرده است.
وی به نامگذاری سال جاری از سوی معظم له به "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نیز اشاره و تاكید كرد: تمام هم و غم خود را برای كمك به تحقق این موضوع قرارداده و امكانات و توانمندی های خود را بسیج كرده ایم.
این مسئول انتظامی در همین راستا از كشف 41 میلیارد ریال انواع كالای قاچاق در سه ماهه نخست امسال خبرداد و افزود: این مقدار كشفیات در مقایسه با سال گذشته از رشدی 175 درصدی برخوردار است.
سردار قاسمی، تامین امنیت برای فعالان عرصه تولید را رویكرد دیگر پلیس در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان و خاطرنشان كرد: از سوی دیگر، قاطعانه با قاچاقچیانی كه اقتصاد ملی و امنیت و آرامش كشور را هدف اقدامات مجرمانه خود قرارداه اند، برخورد می كنیم.
وی به موقعیت جغرافیایی استان نیز اشاره كرد و گفت: سمنان، كریدور شرق به غرب و شمال به جنوب كشور است و همین موضوع منجر به ترانزیت كالاهای قاچاق می شود. اما خوشبختانه با تدابیر و طرح های گوناگون، استان برای قاچاقچیان به منطقه ای ناامن تبدیل شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان در این نشست بر نقش و جایگاه دیگر دستگاه ها نیز در مبارزه با قاچاق اشاره كرد و از تمام مدیران و مسئولان سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی خواست تا به ماموریت ها و وظایف خود در این قبال عمل كرده و سطح همراهی و تعامل كنونی خود را با پلیس ارتقادهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار