مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برطرف می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان بوشهر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری تلاش می‌کند .

کد مطلب: ۵۱۴۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌ فر در نشست نخستین جلسه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری مهم دانست و اظهار داشت: این استان در حوزه سرمایه‌گذاری دارای ظرفیت‌های مهم و باالقوه‌ای است که برای معرفی این ظرفیت‌ها باید تلاش بیشتری انجام شود .
وی با انتقاد از فرآیند طولانی چرخه‌ی اداری در استعلام، صدور مجوز و پرداخت تسهیلات برای سرمایه‌گذاری؛ نشست پنجره‌ واحد سرمایه‌گذاری را شتاب‌بخشی به این روند و خدمات‌دادن به‌صورت متمرکز عنوان کرد و از دستگاه‌های مرتبط اجرایی خواست کار تکی و بخشی‌نگری را کنار بگذارند .
وی با بیان فرصت یک‌ماهه‌ بانک‌ها برای رسیدگی و پرداخت تسهیلات اما از آنها خواست که زودتر به این درخواست‌ها رسیدگی کنند .
معاون استاندار بوشهر از راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری برای رفع موانع تولید و کمک به بخش سرمایه‌گذاری در استان بوشهر است .
زرین‌فربر ضرورت تحقق بخشیدن و ورود عملی به حوزه سرمایه گذاری برای رفع موانع این بخش تاکید کرد و گفت: پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان بوشهر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است .
رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر نیز ضمن برشمردن مسائل و مشکلات فعلی در روند تحقق سرمایه گذاری در استان بوشهر به معرفی پنجره واحد سرمایه گذاری و مزایای این پنجره در تسریع و تسهیل امور مربوطه پرداخت .
محمدجواد بیات وظایف نمایندگان پنجره واحد سرمایه گذاری استان بوشهر را معرفی کرد و افزود: از آن میان می‌توان به مشورت دادن در حوزه‌های متفاوت سرمایه گذاری به مراجعه کنندگان، معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری هربخش و پیگیری اخذ مجوزها و استعلامات مورد نیاز سرمایه گذاران اشاره کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار