سه گیلانی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران دعوت شدند

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان ایران ، زبده ترین ورزشکاران این رشته به مرحله جدید اردو دعوت شدند که سه گیلانی نیز در جمع دعوت شدگان هستند .

کد مطلب: ۵۱۲۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،سعید علیپور گفت: بر این اساس ، فاطمه جمشیدی ، مریم حکمتی و ام البنین فلاح اکبر پور از استان گیلان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران دعوت شدند .
وی اظهار کرد : این سه ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان از دیروز (جمعه) در اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان که در تهران برگزار شده ، حضور یافته اند.
وی ادامه داد : اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان ایران زیر نظر کادرفنی این تیم تا 13 تیرماه جاری ادامه خواهد یافت تا برترین بازیکنان به عضویت تیم ملی درآیند .
علیپور اضافه کرد: تیم ملی فوتسال بانوان ایران خود را برای شرکت در رقابت های بین المللی آماده می کند و امیدواریم که فاطمه جمشیدی ، مریم حکمتی و ام البنین فلاح اکبرپور از گیلان با درخشش در اردو ، به عضویت تیم ملی فوتسال بانوان ایران درآیند تا این تیم را در رقابت های بین المللی و برون مرزی همراهی کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار