معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی رودان در گفت و گو با پانا:

برطرف کردن مشکلات و کمبود مدارس در اولویت کار ما قرار دارد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی رودان گفت: اولویت کار ما در سال 95 برطرف کردن مشکلات و کمبود های مدارس شهرستان است.

کد مطلب: ۵۱۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

عباس عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: الویت های کاری سال 95 به صورت کمیته ای صورت می گیرد که اولین کمیته به صورت تخصصی برگزار شد که ما در چهار گروه جهت آماده سازی مهری پر نشاط برای دانش آموزان و مربیان و اولیا تلاش و کوشش می کنیم تا بدون دغدغه سال تحصیلی خوبی را آماده کنیم.

وی افزود: در حوزه پشتیبانی دو کار گروه تعمیر و تجهیز و کمیته انتصابات محول شد که کار آن ها آغاز شده است و همچنین امادگی برای بازدید از مدارس و شناسایی مشکلات برای سال 95 داریم.

عباس زاده خاطرنشان کرد: سه آموزشگاه برای افتتاح در دست کار می باشد که مدرسه شهید زمانی در بخش بیکاه، شهید رونما با 6 کلاس و مدرسه استثنایی خراجی می باشند و همچنین سه آموزشگاه برای کار مقاوم سازی آمده شده است؛ که عبارتند از شهید روشی سرجویه، آموزشگاه دخترانه حضرت رقیه(ع) پشته معزآباد با 10 کلاس در مقطع ابتدایی، در مقطع متوسطه اول هم آموزشگاه شهید افسای خیر آباد با 8 کلاس درس هستند که ان شاء الله این مدارس تا مهرماه آماده می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی رودان عنوان کرد: با همت اداره کل نوسازی مدارس برنامه هایی برای مدارس تخریبی در سال آینده در نظر داریم که می توان از آموزشگاه بنت الهدی صدر برنطین، ولفجر وزیری و مفتح کهنشویه که در اولویت کاری قرار دارند و کلنگ زنی مدرسه وحدت سرجویه نیز با 12 کلاس در سه طبقه انجام شد.

عباس زاده در رابطه با تکمیل سالن ورزشی چند منظوره شهید چراغی سنگی هم نویدی داد، کاری که چندین سال راکد بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار