اجرای نمایش فصل شیدایی از 20 تا 29 مرداد ماه در قزوین

نمایش میدانی و چند رسانه ای فصل شیدایی به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی پس از اجراهای موفق در استان های مختلف کشور و همچنین در کشور عراق در استان قزوین از تاریخ 20 لغایت 29 مرداد ماه به نمایش گذاشته می شود.

کد مطلب: ۵۱۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، نمایش میدانی و چند رسانه ای فصل شیدایی به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی پس از اجراهای موفق در استان های مختلف کشور نظیرخوستان، یزد، لرستان، بوشهر، ابوموسی، چهارمحال و بختیاری و... همچنین در کشور عراق در استان قزوین از تاریخ 20 لغایت 29 مرداد ماه به نمایش گذاشته می شود.
فصل شیدایی نام نمایش میدانی و چند رسانه‌ای به طراحی و کارگردانی سعید اسماعیلی است.

این نمایش که راوی و نویسنده آن رسالت بوذری است ضمن مرور تاریخ به موضوع توسل و تمسک به اهل بیت می‌پردازد و مخاطبان را طی ۲ ساعت به موضوعاتی چون زندگی، حضرت آدم، حضرت نوح، بعثت پیامبر اسلام(ص)، شهادت حضرت زهرا(س) ، امامت امام حسن مجتبی (ع)، واقعه کربلا، حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) ، انقلاب اسلامی ، جنگ ایران و عراق و مسئله ظهور می‌پردازد.

فصل شیدایی در واقع روایت خلقت آدم تا خاتم، تاریخ اسلام تا انقلاب اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت است که با بهره‌گیری از صحنه‌های بدیع و جذاب و با استفاده از نور، صدا، تصویر، دکور و هنر بازیگری در یک فضای باز به نمایش در خواهد آمد.

نمایش فصل شیدایی از 20 مرداد ماه آغاز و تا 29 همین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محدوده مجتمع فرهنگی، تفریحی طلائیه سپاه صاحب الامر (عج)، مقابل بوستان باراجین به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار