سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه، مغز متفکر در توسعه استان است

سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت ها و ردیف های بودجه ملی است تا بتوان طرح ها و پروژه های اساسی و ملی در استان را تعریف و اجرایی کرد.

کد مطلب: ۵۱۰۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین پنجشنبه 3 تیر ماه 95 در جلسه بررسی بودجه و اعتبارات استان که در محل استانداری برگزار شد، بیان کرد: سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان رسالتی سنگین در پیشبرد اهداف و اقدامات استانی دارد به گونه ای که می توان این سازمان را به ‌عنوان مغز متفکر برنامه ریزی در توسعه استان دانست.

همتی ادامه داد: بودجه های تخصیص یافته برای هر دستگاه در سطوح ملی و استانی باید به طور کامل شفاف سازی شود و مدیران دستگاه ها تلاش خود را به‌کار گیرند تا از این اعتبارات به خوبی و در موعد مقرر استفاده کنند.

همتی ضمن اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور بعد از ماه مبارک رمضان به قزوین خاطر نشان کرد : درسفر دکتر جهانگیری باید بتوانیم برای توسعه و پیشرفت استان بیشترین بهره برداری را کنیم و تمامی پروژه های اساسی و ردیف های مرتبط به اجرای طرح های ملی در این سفر تبیین و نسبت به آنها تصمیم گیری شود.

استاندار ضمن تاکید بر تهیه گزارش تحلیلی و مقایسه ای درخصوص اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی به موازات درآمدهای استان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت : وضعیت استان قزوین در این بخش باید با استان های هم تراز مقایسه شود و با توجه به ظرفیت بالای استان و اقدامات مناسب در حال اجرا بتوان بودجه و اعتبارات بیشتری را جذب کرد.

همتی اضافه کرد: سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت ها و ردیف های بودجه ملی است تا بتوان طرح ها و پروژه های اساسی و ملی در استان را تعریف و اجرایی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار