معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل :

بازارچه‌های تابستانی صنایع دستی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به حضور گردشگران داخلی و خارجی در ایام تابستان در اردبیل بازارچه‌های تابستانی صنایع دستی در سطح استان راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۵۰۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،علیرضا دباغ عبداللهی در جلسه بررسی راه‌اندازی بازارچه‌های تابستانی صنایع دستی در اردبیل اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه در ایام تابستان شاهد حضور گردشگران و مسافران متعدد از مناطق مختلف کشور و نیز گردشگران خارجی هستیم در راستای معرفی صنایع دستی بومی و سنتی استان بازارچه‌های تابستانی صنایع دستی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی تعداد بازارچه‌های موقت تابستانی را در سطح استان توسعه و گسترش دهیم و از این طریق در کنار معرفی این صنایع و هنرهای صنعتگران استان به مسافران و گردشگران زمینه‌ساز رونق فروش و عرضه این محصولات استان نیز باشیم.

دباغ عبداللهی از برگزاری هشتمین نمایشگاه ملی بازرگانی صنایع دستی ایران به میزبانی اردبیل خبر داد و افزود: استان اردبیل از روزهای 18 تا 22 مردادماه امسال میزبان این نمایشگاه خواهد بود که برنامه‌های مختلفی برای برگزاری باشکوه‌تر و بهتر این نمایشگاه در استان اجرا می‌شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به اولویت‌های مهم در حوزه توسعه و احیای صنایع دستی استان اردبیل در سال 95 اظهار کرد: تدوین استاندارد ملی آیین کار برای رشته‌های دارای استاندارد ویژگی از مهمترین برنامه‌هایی است که امسال در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار