پژوهش سرای دانش آموزی نخبگان آبپخش تاسیس می شود

رئیس اداره آموزش و پرورش آبپخش از تاسیس پژوهش‌سرای دانش‌آموزی نخبگان آبپخش خبر داد .

کد مطلب: ۵۰۸۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آبپخش ، عبدالحمید تماری در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آبپخش اظهار داشت: تلاش برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان آبپخش از اولویت‌های مهمی است که به آن توجه داریم و در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: تاسیس پژوهش‌سرای دانش‌آموزی آبپخش با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و … از نیازهای اصلی آبپخش در حوزه آموزش بود و این مهم با نام پژوهش‌سرای نخبگان آبپخش به تایید وزارت آموزش و پرورش رسیده و مجوز آن صادر شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش با تاکید بر اینکه تاسیس پژوهش‌سرای دانش‌آموزی توسعه علمی آبپخش را سرعت می‌بخشد، بیان داشت: تاسیس این پژوهش‌سرا تاثیر مهمی در پیشرفت تحصیلی و ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان آبپخشی خواهد داشت.

تماری عنوان کرد: بنابر بررسی‌های صورت گرفته و بر اساس شرایط پژوهش‌سراها ساختمان جدید دبستان تزکیه آبپخش را برای این امر در نظر گرفته‌ایم و شاهد استقرار پژوهش‌سرا در این مکان خواهیم بود.

تماری گفت : برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان پایه‌های ششم و نهم با هدف افزایش قبولی در مدارس تیزهوشان از رویکردهایی است که آموزش و پرورش آبپخش در سال جاری به آن توجه داشته و در سال‌های آتی نیز ادامه می‌یابد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آبپخش خاطرنشان کرد: اجرای طرح استعدادیابی دانش‌آموزان آبپخشی از برنامه‌هایی است که در آموزش و پرورش آبپخش به آن تمرکز داشته‌ایم و در این راستا توانایی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و … شناسایی شده است.

تماری ابراز داشت: برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از رویکردهایی است که آموزش و پرورش آبپخش به آن توجه دارد و برنامه‌های خوبی در این زمینه تدوین کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دبیران و معلمان آبپخش با هدف افزایش معلومات و افزایش بهره‌وری دبیران و معلمان در کلاس‌های درس از برنامه‌های ویژه‌ای است که در فصل تابستان به آن تمرکز داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار