رقابت حدود 13هزار دانش آموز در آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرروش استان آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری آزمون وروردی مدارس نمونه دولتی استان، از رقابت حدود 13 هزار دانش آموز در این آزمون خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۷۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با همراهی معاون آموزش متوسطه استان با حضور در حوزه های آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره متوسطه استان، از روند برگزاری این آزمون ابراز رضایت کرد.

فریدون سیدمصطفوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد : این آزمون صبح روز جمعه 28خرداد همزمان با سراسر کشور در 16 منطقه آموزشی استان آذربایجان غربی برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : در مجموع تعداد 12هزار و 804 نفر برای ورود به دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و هنرستانهای فنی و حرفه ای با هم رقابت کردند.
وی با بیان اینکه در دوره اول متوسطه، 6 دبیرستان نمونه دولتی پسرانه و 7 دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در سطح استان وجود دارد؛ افزود : از تعداد 6هزار و 335 شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه، تعداد 1هزار و 110 نفر پذیرش می شوند که از این تعداد 510 نفر پسر و 600 نفر دختر خواهد بود.
سیدمصطفوی با اشاره به اینکه در دوره دوم متوسطه، 8 دبیرستان نمونه دولتی پسرانه، 9 دبیرستان نمونه دولتی دخترانه، 2 هنرستان پسرانه و 2 هنرستان دخترانه در سطح استان وجود دارد؛ افزود: تعداد 6هزار و 469 شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه و هنرستانهای فنی و حرفه ای باهم رقابت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار