لزوم عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در وضعیت معیشتی شهروندان

فرماندار فیروزه در جمع مردم روستای جلال آباد بر لزوم عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در وضعیت معیشتی شهروندان تاکید کرد.

کد مطلب: ۵۰۶۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، محمدحسین صالحی در جمع مردم روستای جلال آباد گفت: تلاش دولت تدبیر و امید برای رفاه مردم در حوزه اقتصادی تمرکز یافته است و از این رو دولت می کوشد تا با رشد و شکوفایی اقتصاد ملی به این مهم دست یابد.
وی افزود: اقتصاد ملی سالم و شکوفا مورد نیاز کشور نتیجه اقتصاد مقاومتی است که حاصل تلاش اقشار مختلف جامعه برای دست یابی و تولید کالایی استاندارد و باکیفیت با برند ایرانی است.
وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی خواسته مقام معظم رهبری و نیاز امروز کشورمان است تا با اجرای آن در حقیقت بتوانیم تحول حوزه های اقتصادی و رشد و توسعه پایداری در این زمینه را شاهد باشیم.
فرماندار فیروزه با اشاره به ظرفیت های شهرستان، بیان داشت: 90 درصد مردم فیروزه کشاورز هستند و با برنامه های یپش رو در شهرستان اولویت اقتصاد در فیروزه مبتنی بر کشاورزی است.
او با اشاره به بحران کم آبی، لوله گذاری چاه های کشاورزی را برای مقابله با این بحران ضروری دانست و از همه کشاورزان خواست تا در این زمینه همگام با جهاد کشاورزی و سیاست های وزارت نیرو مصرف آب کشاورزی را بهینه و هدفمند کنند تا بتوانند به سود اقتصادی بیشتری دست یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار