مشاور رئیس سازمان پژوهش در امور رسانه:

پانا محیطی مستعد برای فعالیت 100 هزار خبرنگار دانش آموز است

مشاور رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در امور رسانه و ارتباطات بین الملل گفت: خبرگزاری پانا محیطی مستعد برای فعالیت 100 هزار خبرنگار دانش آموز است و می تواند مولد اخبار حوزه اجتماعی به ویژه آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۵۰۶۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ محمدابراهیم محمدی در مراسم امضای تفاهم نامه فی مابین خبرگزاری پانا و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی که صبح امروز در خبرگزاری پانا برگزار شد اظهار داشت: ما پانا را مجموعه ای متعلق به آموزش و پرورش می دانیم.پانا رسانه ای درون دستگاهی است و باید به یک برند در آموزش و پرورش تبدیل شود .


وی افزود: پانا یک خبرگزاری بی بدیل و مولد ایده های وزین در عرصه خبرهای اجتماعی به ویژه آموزش و پرورش است. ما هیچ خبرگزاری را نداریم که به وسعت پانا بتواند خبرنگار داشته باشد. یعنی می توان ظرفیت حدود 100 هزار خبرنگار را برای پانا متصور شد.


مشاور رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در امور رسانه و ارتباطات بین الملل گفت: اگر مدارس به خوبی پانا را بشناسند و با پانای مرکز مرتبط شوند فرصت و موقعیتی بی بدیل در عرصه رسانه کشور ایجاد می شود.


وی یادآور شد: پانا در مسئله شناسی حوزه تعلیم و تربیت یک خبرگزاری تخصصی است و اشراف کافی به مسائل تعلیم و تربیت دارد. انتظار می رود پانا بتواند بر محتوای رسانه ای آموزش و پرورش و حوزه های اجتماعی مدیریت کند و چتر خود را در همه این حوزه ها بگستراند.


محمدی اضافه کرد: پانا باید به صورت تخصصی آموزش خبرنگاران را در حوزه آموزش و پرورش و اجتماعی برعهده بگیرد و آنها را در مراحل توانبخشی، آزمایش و تثبیت قرار دهد تا بتوانند به صورت حرفه ای در این زمینه به کار خبر بپردازند.


وی ادامه داد: همانطور که می دانید آموزش و پرورش و هر کدام از حوزه های آن دارای اصطلاحات خاصی است که باید یک خبرنگار با همه این اصطلاحات آشنا باشد تا بتواند مسائل آموزش و پرورش را به خوبی حل و فصل کند.


مشاور رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در امور رسانه و ارتباطات بین الملل گفت: پانا این ظرفیت را دارد که افکار عمومی را در زمینه آموزش و پرورش آگاه کند و مسائل را برای آنها بازگو کند. امیدواریم همه معاونت ها همکاری گسترده ای را با پانا آغاز یا همکاری سابق خود را تقویت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار