مدیر آموزش و پرورش سروآباد کردستان:

رمضان، ماه ضیافت الهی و فرصت بندگی است

مدیر آموزش و پرورش سروآباد کردستان در نشست شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان سروآباد، گفت: رمضان، ماه ضیافت الهی و فرصت بندگی است.

کد مطلب: ۵۰۵۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا سروآباد کردستان، محمد عزیزی، مدیر آموزش و پرورش سروآباد کردستان در نشست شورای اداری آموزش و پرورش سروآباد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه ضیافت الهی و فرصت بندگی است.
وی، با اشاره به اینکه، ویژه برنامه های قرآنی و ... از جمله؛ جزء خوانی، روان خوانی و تفسیر قران کریم، در این ماه مبارک، برای همکاران آموزش و پرورش شهرستان تدوین شده است؛ گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و فرصت مناسبی برای صیقل دادن قلب و روح انسان است.
عزیزی، در ادامه با اشاره به اینکه شعار اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه ی تمام برنامه های آموزش و پرورش باشد؛ به ویژگی های سازمان های پویا اشاره کرد و علاقمندی و انگیزه ی به کار، عدالت محوری و قانون گرایی، نظم و انضباط سازمانی و ... را از ویژگی های سازمان های پویا عنوان کرد.
وی با تقدیر از تلاش مضاعف همکاران این اداره در اجرای فعالیت ها و برنامه های سال تحصیلی گذشته، گفت: تحقق اهداف و رسالت سازمانی، مستلزم نیروهای توانمندی است که با علاقه و پشتکار در نیل به این اهداف اهتمام می ورزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار