آموزش آداب روزه داری در ایستگاه های اتوبوس سمنان

آداب روزه داری و ترویج افطاری ساده، در پنج ایستگاه اتوبوس در سمنان آموزش داده می شود.

کد مطلب: ۵۰۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سمنان، سرپرست روابط عمومی شهرداری سمنان گفت: این تبلیغات با هدف آموزش شهروندان و آماده کردن فضای شهری برای این ماه مبارک طراحی و نصب شده است.

سمیه قاسمی افزود: این تبلیغات در پنج ایستگاه اتوبوس در شهر سمنان در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی، اکرام مهربانی، صله رحم، پرهیز از تجمل، فضیلت سحر و ترویج سفره های ساده افطاری را از جمله موضوعاتی بیان کرد که در این دوره از تبلیغات شهروندی به آن پرداخته شده است.

سرپرست روابط عمومی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این روزها به دلیل افزایش تجملات و پهن کردن سفره های سنگین، سنت زیبای صله رحم و سر زدن به خویشاوندان و دادن افطاری کم رنگ شده که باید با ترویج فرهنگ ساده زیستی این سنت حسنه را در جامعه احیا کنیم.

قاسمی اظهارداشت: این تبلیغات با عناوین «رمضان امسال به همه مهربان تر باشیم»، «صمیمیت و شادی افطاری با بیشتر شدن مهمانان زیاد می شود نه با زیاد شدن انواع غذا»، «زندگی در رمضان از سحر آغاز می شود»، «افطاری ساده خود را با خویشاوندان شریک شویم» و «با سفره افطاری ساده شب های بیشتری دور هم خواهیم بود»، از روز اول ماه مبارک رمضان در ایستگاه های کوثر، پارک آبشار، بلوار قدس، سه راه یغما و هنرستان فامیلی نصب شده تا پایان ماه مبارک زینت بخش ایستگاه های اتوبوس شهری سمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار