فرماندار ورامین در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا:

قاچاق کالا نابودی زیر ساخت ها را فراهم می آورد

فرماندار ورامین گفت: قاچاق پدیده ای است که موجبات نابودی زیرساخت ها را فراهم آورده و اهداف بلند مدت اقتصادی دولت را دستخوش ویرانی می کند.

کد مطلب: ۵۰۴۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، محسن خوانساری،در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا گفت: قاچاق پدیده ای است که موجبات نابودی زیرساخت ها را فراهم و اهداف بلند مدت اقتصادی دولت را دستخوش ویرانی می کندو مافیای قاچاق علاوه بر که باعث نابودی هرچه بیشتر اقتصاد مملکت و فنا شدن سرمایه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی را به همراه دارد.

وی افزود: خسارات زیادی را به مردم و جامعه تحمیل می کند و یکی از اشکال مهم، حیاتی و سود آور قاچاق، قاچاق سوخت می باشد که می تواند بخشهای مختلف اقتصاد را فلج کند.

خوانساری، فرماندار ورامین،ضمن بیان مقدمه ای درخصوص اهمیت نقش سوخت در بخشهای مختلف اقتصادی، ابراز خشنودی نمود واز کاهش چشمگیر قاچاق سوخت در شهرستان ورامین و این مهم را مرهون تلاشهای خالصانه مسیولین دانست و خاطر نشان کرد:نفت گاز (گازوییل) یکی از مهمترین و پر مصرف ترین فراورده های نفتی کشور است که در بخش حمل و نقل باری و در تامین سوخت نیروگاه های برق کشور، بخصوص در ماه های سرد سال نقش مهمی را ایفا می کند که مسرورم از اعلام کاهش 25 درصدی قاچاق نفت گاز در بخش حمل و نقل در شهرستان ورامین.

وی اظهار کرد: همانطور که همه شهروندان عزیز اذعان دارند تامین مطمئن و به موقع انرژی مصرفی بخش کشاورزی از ضروریات می باشد تا عزیزان برای تامین سوخت موتور ها و مصارف گرمایی فضای گلخانه ها، دامداریها و مرغداریها با مشکل مواجه نشوند و موفق به تامین به موقع ، مطمین و ارزان انرژی مصرفی خود شوند.

وی افزود: خوشحالم از کاهش 28 درصدی قاچاق در این حوزه مهم اقتصادی و امیدوارم شاهد سیر صعودی تولید محصولات کشاورزی شهرستان باشیم .

خوانساری در ادامه گفت : ما توانستیم کاهش 57 درصدی در نفت کوره و 20 درصدی در نفت سفید را داشته باشیم که امیدوارم در انتهای سال 95 کاهش 100درصد قاچاق در همه حوزه ها را جشن بگیریم.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار