جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب برگزارشد

جلسه ماهانه شورای آموزش و پرورش در محل سالن جلسات آموزش و پرورش بناب،به ریاست فرماندار و با حضور اعضای اصلی و میهمانان دعوت شده،تشکیل شد

کد مطلب: ۵۰۳۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان بناب، فرج الهی فرماندار شهرستان بناب که ریاست شورای آموزش و پرورش شهرستان را نیز عهده دار است،در این جلسه با اشاره به موفقیت های اخیر آموزش و پرورش بناب در جذب خیرین مدرسه ساز،گفت:آموزش و پرورش بناب و مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان توانست رتبه اول استان را در جذب خیرین به خود اختصاص دهد.

وی افزود: از تمامی مدیران و معلمان عزیز که در برگزاری امتحانات خرداد ماه به نحو احسن همکاری و مشارکت کردند،تقدیر و تشکر می کنم.

فرج الهی در مورد مراکز پیش دبستان گفت:به دلیل تراکم بیش از حد مراکز پیش دبستانی در شهرستان بناب، از صدور مجوز جدید برای پیش دبستانی ها جلوگیری می شود و تا ساماندهی مراکز موجود ،مجوز جدیدی صادر نخواهد شد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب عنوان کرد:هیچ نهادی به غیر از آموزش و پرورش حق صدور مجوز برای مراکز پیش دبستانی نوآموزان 4و 5 ساله را ندارد.

ممقانی بنابی مدیر آموزش پرورش بناب نیز در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی به فعالیتهای اموزش و پرورش بناب اشاره کرد و گفت: از فرماندار محترم ،خیرین بزرگوار و تمامی عزیزانی که در امر ساخت و ساز مدارس این شهرستان مشارکت دارند،تقدیر و تشکر می نمایم.

وی افزود:بزرگترین چالش ما در سال تحصیلی آینده،کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی خواهد بود.

ممقانی بنابی به برنامه های دیگر پیش روی آموزش و پرورش بناب در سال تحصیلی جدید اشاره نمود و گفت:کیفیت بخشی به آموزش ابتدایی و پیش دبستانی،توجه به هنرستان ها و بحث کنکور از برنامه های دیگر آموزش و پرورش بناب در سال تحصیلی آتی می باشد.

وی بیان کرد:فعالیت های فرهنگی و تربیتی خارج از کلاس درس از اولویت های مهم مدیریت آموزش و پرورش بناب می باشد.

مدیر آموزش پرورش بناب در مورد روند اجرای پروژه ها ،گفت:در سال تحصیلی جدید 9 پروژه از 22 پروژه در دست اقدام،قبل از بازگشایی مدارس افتتاح و به بهره برداری می رسد که 3 باب مقاوم سازی شده و 6 باب مدرسه جدیدالاحداث می باشد.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش بناب نیز در این جلسه به تشریح برنامه های ویژه تابستان امسال پرداخت و گفت: 40 پایگاه تابستانی ،چهار سالن ورزشی،دار القرآن و کانون های تربیتی 13 آبان و محدثه برای دانش آموزان آماده شده تا در تابستان اوقات فراغت دانش آموزان را مدیریت کنند.

در ادامه جلسه تقی پور کارشناس پیش دبستانی این مدیریت،در مورد اهمیت دوره پیش دبستانی مطالبی را بیان نمود و سپس هریک از اعضای جلسه در مورد دستور جلسه مطالبی را بیان کردند و مواردی به تصویب اعضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار