سرپرست استانداری خوزستان:

قیام ۱۵ خرداد مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی است

سرپرست استانداری خوزستان با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: قیام های انقلاب اسلامی ما از دامن قیام ۱۵ خرداد متبلور شدند بالیدند رشد کردند و در نهایت انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ را رقم زدند.

کد مطلب: ۵۰۲۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از خوزستان،فرج الله خبیر درباره اهمیت قیام ۱۵ خرداد اظهارکرد:این قیام در شرایطی اتفاق افتاد که جامعه آن روزهای کشور ما بسیار ملتهب بود.در آن روزها برنامه هایی از طرف استکبار جهانی درحال انجام بود که بیش از هرچیز هدف دین زدایی،استثمار و استعمار را دنبال می کرد،به همین دلیل امام راحل در آن مقطع با شجاعت تمام مقابل دشمن ایستاد و قیامی را به راه انداخت که ملت ما ازنجار خود را از رژیم پهلوی بیان کردند.

وی افزود: در قیام ۱۵ خرداد مردم ما به اعتراض علیه رژیم پهلوی به پا خواستند و در این قیام تعدادی از هموطنانمان به شهادت رسیدند.

سرپرست استانداری خوزستان تصریح کرد: ۱۵ سال بعد از قیام ۱۵ خرداد دیدیم که جریانی در کشورمان شکل گرفت که با آگاهی بخشی اقشار مختلف کشور،انقلاب اسلامی ۵۷ را رقم زد و به پیروزی رسانید.

خبیر بیان کرد: اگر قیام ۱۵ خرداد و زمینه سازی های آن در احیای اندیشه های اسلامی نبود ما در سال ۵۷ به این پیروزی دست نمی یافتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار