برگزاری مسابقه کتاب خوانی رضوی در قزوین

برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی باید برنامه ریزی مدونی داشته باشیم و با مشارکت مردم سرانه مطالعه را بالا ببریم.

کد مطلب: ۵۰۲۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، نشست روسای کتابخانه های استان صبح روز چهارشنبه 12 خرداد 95 با حضور مدیرکل برنامه ریزی کتابخانه های کشور در تالار قلم برگزار شد.

مهدی رمضانی مدیرکل کتابخانه های استان قزوین در این نشست گفت: در بازدید دوره ای در سه ماهه امسال از تمامی کتابخانه های استان خوشبختانه روند روبه رشدی ملاحظه شد که این خدمت رسانی باید تداوم یابد.

رمضانی خاطر نشان کرد: امسال مسابقه کتاب خوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار خواهد شد که می تواند در جذب مخاطبان و علاقمندان موثر باشد.

رمضانی اضافه کرد: برگزاری نشست های تخصصی برای اعضاء کتابخوان و نیز کتاب خوانی مجازی از طریق شبکه های مجازی از دیگر برنامه هایی است که اجرایی خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های استان یادآورشد: برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی باید برنامه ریزی مدونی داشته باشیم و با مشارکت مردم سرانه مطالعه را بالا ببریم.

در ادامه محمدرضا فرجی کارشناس برنامه ریزی کتابخانه های استان در این نشست با ارائه گزارشی از روند بازرسی و بازدید از کتابخانه های استان و رشد کتابخانه های استان گفت: در تمامی کتابخانه های استان شاهد روند روبه رشدی هستیم که بیشترین رشد در شهرستان البرز مشاهده می شود و در سه محور منابع، اعضا و امانت شاهد کارهای خوبی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار