دانش آموزان مهمترین سرمایه های اجتماعی هستند

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان سرو آباد كردستان، در دومین نشست شورای آموزش و پرورش سروآباد، گفت: دانش آموزان مهمترین سرمایه های اجتماعی هستند.

کد مطلب: ۵۰۱۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا سروآباد كردستان،مفاخری رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان سروآباد كردستان، در دومین نشست شورای آموزش و پرورش سروآباد، با تسلیت ایام چهاردهم و پانزدم خرداد، گفت: دانش آموزان سرمایه های اجتماعی اند و آسیب های اجتماعی زنگ خطری است که این سرمایه ها و افراد جامعه را تهدید می کند، پس رسالت همه ی دستگاه ها در مقابله با این آسیب ها خطیرتر از گذشته است.

مفاخری، با اشاره به موفقیت های فرهنگی _ هنری، علمی، ورزرشی وقرآنی استانی و کشوری دانش آموزان این شهرستان گفت: با وجود مشکلات و کمبود امکانات آموزشی موجود در شهرستان سروآباد کسب این موفقیت ها، حاصل تلاش جمعی و مضاعف همکاران و مدیران آموزش و پرورش این شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه، اقتصاد مقاومتی فرایندی مستمر و مداوم است و باید سرلوحه ی برنامه های همه ی نهاد ها و ادارات شهرستان باشد؛ اظهار نمود: هدف از اقتصاد مقاومتی، مقاوم ساختن زیر ساخت های اقتصاد در مقابل تهدیدات دشمن و کوتاه نمودن دست طمع دشمن و نظام سلطه است.

مفاخری، با اشاره به اینکه، آموزش و پرورش مهمترین نهاد تاثیر گذار بر اقشار جامعه و خانواده هاست، گفت: گستردگی وظایف آموزش و پرورش به گونه ای است که، همه ی دستگاه ها و سازمان ها در اجرای برنامه های آن باید سهیم و دخیل باشند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار