معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش محلات به پانا خبر داد:

راهیابی سه دانش آموز محلاتی به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش محلات گفت: هشت دانش آموز محلاتی در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز موفق به کسب رتبه های برتر شدند و سه نفر نیز به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

کد مطلب: ۵۰۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

حمید امیدبیگی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، در تشریح این خبر اظهار کرد: دانش‌آموزان محلاتی اعزام شده به این مسابقات هشت عنوان در سطح استان کسب کردند و سه نفر از آنها موفق به حضور در مرحله کشوری مسابقات شدند که دوره آمادگی نفرات منتخب کشوری از 19 لغایت 24 تیرماه در اراک برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم رتبه سوم پایه هشتم به احمد رضا سودمند اختصاص یافت و در رشته حفظ عمومی قرآن کریم، محمد علی رحیمی رتبه سوم پایه دوازدهم را کسب و محمد رجبی رتبه اول قرائت ترتیل قرآن کریم در متوسطه اول را به خود اختصاص داد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ادامه داد: در رشته صحیفه سجادیه نیز رتبه دوم به عابد مهدیزاده رسید و محمد احمدنیا در رشته اذان رتبه سوم را کسب کرد.

امیدبیگی ابراز داشت: رتبه اول رشته احکام در متوسطه دوم از آن پوریا عرب شد و محمدامین حاجبرات رتبه اول رشته احکام در پایه دوازدهم و در رشته انشای نماز رتبه دوم به محمد عبدالحمدی کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار