مدیرآموزش وپرورش پیشوا:

توجه به استعدادهای دانش آموزان امری ضروری است

مدیر آموزش وپرورش پیشوا در مراسم اختتامیه مسابقات علمی ، فرهنگی و هنری دانش آموزان گفت: توجه به استعدادهای دانش آموزان امری ضروری است.

کد مطلب: ۵۰۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، امیرمحمدی،بابیان این مطلب که ماباید بسترهای لازم رابرای شناسایی استعدادهای دانش آموزان فراهم کرده ودرپرورش آنها کوشاباشیم،اظهارکرد:وجود جشنواره های طراحی شده و فعالیتهای مختلف بیانگر نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به این استعدادها است .

وی ادامه داد:دانش آموزان عزیز سرمایه های عظیم کشور هستندکه می بایست برای به بار نشستن آنها تلاش کرد،بطوری که بایددانش آموزان با روحیه مسئولیت پذیری پرورش یابند.

مدیرآموزش وپرورش پیشوابااشاره به این مطلب که شهرستان پیشواازجمله شهرستانهای تاریخی وعلمی است،اظهارکرد: این شهرستان در هیچ زمانی فاقد چهره های علمی نبوده و در تمام ادوار خویش خوش درخشیده و علما و فرهیختگان این شهرستان زبان زد بوده اند.

وی ضمن تجلیل از زحمات بی شائبه مسئولین در برگزاری این جشنواره تصریح کرد: امروز معلمان ماباید با بهره گیری از علم ودانش نوین و استفاده از کلاسهای هوشمند ، مطالب را بهتر و ارزشمندتر به دانش آموزان ارائه کنند تا بتوانیم شاهد رشد و توسعه هر چه بیشترکشور عزیزمان ایران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار