رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم:

نشریات محلی تخصصی و با ویژگی‌های اصولی انتشار می‌یابد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم گفت: اگرچه انتشار نشریات‌ محلی در ظاهر کار آسانی‌ به نظر می‌رسد، اما در واقع‌ کار دشواری است و در عین‌ حال‌ به‌ صورت‌ حرفه‌ای‌ و تخصصی‌ با مشخصه‌ها و ویژگی‌های اصولی انتشار می‌یابد.

کد مطلب: ۴۹۹۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، عباس معبودی رئیس این اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم همراه با موسوی‌زاده مسؤول فرهنگی مطبوعاتی ،از دفاتر روزنامه‌های محلی شهرستان به‌صورت سرزده بازدید کرد .

در این بازدیدمعبودی به اهمیت رسانه‌ها در جامعه اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان واسطه بین مردم و واقعیت‌ها و رویدادها باید آینه وفادار رخدادهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و … باشند .

وی با اشاره به نقش خبرنگاران دراطلاع‌رسانی به افکار عمومی تصریح کرد:خبرنگار ورسانه در حقیقت امانتدار مردم در دستیابی به اطلاعات هستند و باید این امانت را به خوبی ادا کنند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم درخصوص کار نشریات محلی خاطرنشان کرد: اگرچه انتشار نشریات‌ محلی در ظاهر کار آسانی‌ به نظر می‌رسد،اما در واقع‌ کار دشوار است و درعین‌ حال‌ نشریات دراین شهرستان به‌ صورت‌ حرفه‌ای‌ وتخصصی‌ با مشخصه‌ها و ویژگی‌های اصولی انتشار می‌یابند .

/خبرنگار: هادی بلالی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار