مراسم بزرگداشت سوم خرداد در خوسف برگزار شد

مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، روز مقاومت ، ایثار و پیروزی با حضور مسئولان در ناحیه سپاه شهرستان خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۸۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیرجند با اشاره به عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر قهرمان و اینکه نباید از باور وعده های الهی غافل شد گفت: اگر وعده های الهی را باور کنیم درهای عزت،اقتدار و وحدت بر روی مسلمانان باز خواهد شد و یکی از وعده های خداوند ، وعده نصرت الهی است که برای ملت ما در 8 سال دفاع مقدس کاملا" ملموس بود و از نمونه های بارز آن نیز عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد و جهان انگشت حیرت بر دهان گرفت چرا که با ملاک ها و معیار های ظاهری و نظامی امکان پذیر نبود و به دنیا این درس را داد که با ایران نمی توان روبرو شد.

" حجت الاسلام احمد اشراقی " افزود: با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تحریم ها را تجربه کرده افزود: ملت ایران با توکل به خدا ، نصرت الهی شامل حالش شد و راحت توانست تحریم ها را دور بزند و امروز هم وعده ها و نصرت های الهی وجود دارد لذا نباید از تحریم های آمریکا ترسی به دل داشت و آمریکا عددی نیست که کسی بترسد و وعده الهی را نادیده بگیرد.

وی افزود: ما از مذاکره با آمریکا جز ضرر چیزی ندیدیم ،قلب راکتور هسته ای ما را سیمان گرفتند اما رفع تحریم ها جز روی کاغذ چیزی نیست و کوتاه آمدن در برابر آمریکا جز ضرر چیزی برای ما نداشته و نخواهد داشت بلکه باید با اقتدار و ایستادگی عزت خود را حفظ کنیم .

وی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و اتحاد مسلمانان افزود: عربستان که خودش را ام القرای مسلمانان می داند کفر به طاغوت ندارد و در کنار آمریکا و اسرائیل است آمریکایی که می خواهد که اسلام را ریشه کن کند پس نمی شود حق و باطل در کنار هم قرار داد و بدون کفر به طاغوت توسل به عروة الوثقی الهی امکان پذیر نیست و باید طاغوت ها را کنار زد و سپس اجتماع نمود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از پاسدار بازنشسته " محمد حسن رمضانی " که در عملیات بیت المقدس حضور داشته با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد و رژه موتوری و غبارروبی گلزار شهدای خرمشهر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مشمولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار