به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل

نخستین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در اردبیل برگزارشد

به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل اولین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان این استان در مدرسه قرآنی شهید سقایی اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۸۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در جریان این مسابقه با اشاره به برگزاری بسیار منظم و منسجم مسابقه اظهار داشت: در این مسابقه 112( 56 نفر برادر و 56 نفر خواهر)از فرهنگیان منتخب نواحی و منطقه شرکت کرده‌اند که سطح رقابت بین این تعداد نفرات بسیار خوب ارزیابی شده است و نفرات برتر و برگزیده توسط 16 نفر از داوران به مرحله بعدی مسابقات که شهریور ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود راه می‌یابند.

مصطفی کافی راداظهار داشت: در مرحله استانی این مسابقات، منتخبین در رشته های حفظ، قرائت ونهج البلاغه شرکت نموده و در رشته احکام نیز بصورت غیر حضوری آثارشان را به استان ارسال نموده اند که پس از داوری نفرات برتر معرفی خواهند شد.

وی بهره گیری از اساتید مجرب استان در داوری اولین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان را از امتیازات این مسابقات برشمرد. گفتنی است :در پایان این مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از نفرات ممتاز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار