در گفت‌وگو با پانا اعلام شد؛

ترکیدگی لوله آب در مسیر مترو علت نشست زمین در خیابان مولوی

مدیر روابط عمومی شرکت هلدینگ مترو تهران با اشاره به نشست زمین در خیابان مولوی تهران محدوده میدان محمدیه گفت: نشست زمین در این خیابان به دلیل ترکیدن لوله آب در مسیرو مترو ،فرسودگی و سست بودن خاک اتفاق افتاده است.

کد مطلب: ۴۹۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درباره جزئیات نشست زمین در خیابان مولوی توضیح داد: صبح امروز در قسمتی از خیابان مولوی بر اثر ترکیدگی لوله آب نشست کرده است و نیروهای آتش نشانی برای انجام عملیات به این خیابان اعزام شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: هنوز جزئیات این حادثه مشخص نشده و در صورت بررسی کارشناسان علت حادثه متعاقبا اعلام می شود.

روح نواز - مدیر روابط عمومی شرکت هلدینگ مترو تهران در تشریح جزئیات نشست زمین در خیابان مولوی محدوده میدان محمدیه به خبرنگار پانا گفت: این حادثه صبح امروز بر اثر ترکیدگی لوله آب در نزدیک ترین مجموعه کارگاه خطوط مترو در خیابان مولوی رخ داده است. بلافاصله پس از این اتفاق نیروهای امدادی شهرداری تهران وارد عمل شدند و خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشته است.

مدیر روابط عمومی شرکت هلدینگ مترو تهران با اشاره به نشست های زمین در جنوب تهران گفت: با توجه به اینکه جنس خاک در جنوب تهران به دلیل آب های زیرزمینی و سطحی است، بیشترین نشست ها را در این بخش شاهد هستیم و این اولین و آخرین باری نیست که با نشست زمین در مسیر ساخت خطوط مترو روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون محدوده این اتفاق از سوی پلیس راهور مسدود شده و مسیر جایگزین برای تردد خودروها تعیین شده است.

همچنین سرهنگ مرادی رئیس مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس راهور درباره این حادثه گفت: در محدوده خیابان مولوی به سمت غرب نرسیده به میدان محمدیه گودال بزرگی به عمق بیش از 5 متر ایجاد شده و کلیه عوامل پلیس راهور، امدادی و شهرداری در موقعیت حضور دارند.

به گفته سرهنگ مرادی این حادثه هیچ خسارت مالی و جانی نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار