برپایی نمایشگاه مشق انتظار درحوزه علمیه خواهران قزوین

این نمایشگاه از 26 اردیبهشت تا اول خرداد سال جاری در مدرسه علمیه فاطمیه استان قزوین ،در دو نوبت صبح و بعد از ظهراز ساعت 9 الی 14 و16 الی 19 دایر است.

کد مطلب: ۴۹۷۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قزوین، به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر امام زمان (عج) نمایشگاه مشق انتظار در حوزه علمیه فاطمیه قزوین برگزارشد.

خانم سید تقیا معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران ، ضمن اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت:همه ساله در آستانه نیمه شعبان برنامه های مختلف فرهنگی در حوزه علمیه خواهران با عنوان انتظار ومهدویت برگزار می شود وامسال نیز در مدرسه علمیه فاطمیه نمایشگاه مشق انتظار وبا همکاری وهماهنگی مدیریت وطلاب این نمایشگاه برای علاقه مندان به موضوعات انتظار در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شده است.

معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به تعداد وموضوعات این کتابها در این نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد :286 عنوان کتاب در موضوعاتی از قبیل کودک ونوجوان ، کتابهای اختصاصی دانشجویان ، سی دی های آموزشی ونرم افزارهایی با موضوع مهدویت وانتظار در این نمایشگاه موجود است.

خانم سید تقیا در رابطه با ساعات بازدید از این نمایشگاه خاطر نشان کرد:این نمایشگاه از 26 اردیبهشت تا اول خرداد سال جاری در مدرسه علمیه فاطمیه استان قزوین ،در دو نوبت صبح و بعد از ظهراز ساعت 9 الی 14 و16 الی 19 دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار