ایران، کشوری استراتژیکی است

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری همدان گفت: کشور ایران از نظر منابع انسانی، جغرافیا و اقلیم، در حوزه خاورمیانه، موقعیت ویژه و استراتژیکی دارد و همه ما باید تلاش کنیم این سرزمین طلایی را بسازیم.

کد مطلب: ۴۹۴۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از همدان، رضا قیاسی در افتتاحیه جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: اقتصاد مقاومتی صرفه جویی و نخوردن نیست بلکه خوب و بهینه استفاده کردن از فرصت ها و ضامن دوام و بقاء جامعه است.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی در برجام تحقق و سرعت می یابد.
قیاسی گفت: سه چالش و تکانه بزرگ در دنیا می تواند جوامع را از هم فرو بپاشاند، که تکانه های طبیعی، تخاصمی و اقتصادی باعث از هم گسیختگی یک جامعه و کشور می شود.
وی تاکید کرد اقتصاد مقاومتی پنج رکن دانش محور، عدالت محور ، مردمی ، درون زا و برون زا دارد که باید به هر یک از آنها در جایگاه خود توجه ویژه کرد.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی منشوری است که توسط مقام معظم رهبری برای حفاظت از کیان ایران اسلامی در سال 94 به سران قوا ابلاغ شد.
وی تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره ای در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در دانشگاه آزاد اسلامی ستودنی است.
معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز گفت: برای رسیدن به جایگاه مطلوب محکوم به حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان هستیم.
علیرضا اسفندیاری مقدم افزود: در دنیای کنونی داده و اطلاعات زیاد اما علم و یقین کم، حرف بسیار و عمل کم، کمیت بسیار و کیفیت کم، رقابت و شکنندگی بسیار و پایداری و ثبات کم است و راه حل این مشکل حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است.
اسفندیاری مقدم گفت: پس از اعلام فراخوان و جمع آوری پرسشنامه 14 تن امروز به عنوان کارآفرین برتر دانشگاهی تجلیل خواهد شدند.
وی گفت: این جشنواره در سه گروه کشاورزی، صنعت ، معدن و خدمات و بازرگانی برگزار شد و در هر بخش از سه گروه دانشجویان، دانش آموختگان و اعضای هیات علمی تجلیل شدند.
وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به این اصل تاکید دارد و این موضوع موجب میزبانی جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی در این واحد شده است.

/شهبازی محب/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار