استاندار قزوین با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

سوم شعبان ولادت باسعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز میلاد فرخنده و مسعود پرچمدار حماسه جاویدان کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به عموم جانبازان و پاسداران عزیز و خانواده معزز آنان تبریک و تهنیت می گویم.

کد مطلب: ۴۹۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،فریدون همتی استاندار قزوین با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

"کسانی که خدمتگزار خانواده های ایثارگر، جانبازان و خانواده های آنها هستند ، بدانند که این خدمت برای آنها افتخار بزرگی است و هر چه می توانند ، این خدمت را بیشتر کنند. " مقام معظم رهبری

سوم شعبان ولادت باسعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و همچنین سالروز میلاد فرخنده و مسعود پرچمدار حماسه جاویدان کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به عموم جانبازان و پاسداران عزیز و خانواده معزز آنان تبریک و تهنیت می گویم.

نام بردن از کلمات مقدس پاسدار وجانباز یاد آور سلحشوریها و فداکاریهای دریادلانی است که عرصه خاک را برای جولان روح خویش حقیر ‌دیدند و در تبعیت از مقام عظمای ولایت تجلی‌السابقون را تداعی ‌کردند. بزرگ مردانی که با نثار خون خویش از دین و میهن دفاع کرده و تمامی ایرانیان و ایران زمین را برای همیشه ایام مدیون خود ساختند.

و امروز رسالت پاسداری از ارزشهای اسلامی ، توفیق و افتخار بی بدیلی است که خداوند متعال در دامن پاک فرزندان برومند این مرز و بوم قرار داده و این پاسداری و حراست از کیان نظام اسلامی یک تکلیف الهی است که تعهد، هوشیاری و آمادگی ، خمیر مایه آن است.

بدون تردید پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جان فشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی می کنند و تامین آسایش و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون که امروز نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران اسلامی شده، مرهون حماسه آفرینی هاوفداکاریهای پاسداران سرافراز وایثارگری جانبازان عزیز است که بستر و زمینه مناسب و لازم را برای خدمت گذاری دولتمردان و پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری در سطوح داخلی و ابعاد بین المللی فراهم می کنند.

نگاه دولت تدبیر و امید به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رویکردی همدلانه و مبتنی بر احترام،همراهی،تکریم،حمایت و پشتیبانی این یاوران همیشگی و سربازان راستین ولایت است و این حماسه سازان عرصه های مختلف را یار و یاور حقیقی خود می داند.بی شک توفیق برجام و دستاوردهای این صحنه بین المللی مرهون امنیت و آرامشی است که توسط نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران،ارتش قهرمان جمهوری اسلامی،نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج عمومی همه ملت سرافراز ایران اسلامی فراهم آمده است.

اینجانب فرا رسیدن این اعیاد بزرگ را به محضر مردم شریف پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)، و نائب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار