تعرفه گذاری اینترنت در فضای موبایل و تلفن ثابت طراحی شده است

علی اصغر عمیدیان، برای حفظ تعادل بازار نمی‌توان اینترنت ثابت را برای موبایل از بین برد.

کد مطلب: ۴۹۴۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ارتباط با طرح تعیین کف قیمت اینترنت برای اپراتورهای تلفن همراه اظهار کرد: مدل تعرفه گذاری اینترنت در فضای موبایل و تلفن ثابت طراحی شده و بر این اساس برای تعیین کف قیمت اینترنت موبایل پیشنهاداتی در نظر داریم.

تعرفه گذاری اینترنت در فضای موبایل و تلفن ثابت طراحی شده است

علی اصغر عمیدیان گفت: هدف از طراحی این طرح آن است که تعادل بازار حفظ شود . چرا که نمی توانیم اینترنت ثابت را برای موبایل از بین ببریم. ما باید تمام این موارد را در یک اکوسیستم به همراه هم دیده و در کنار هم ارزیابی کنیم.

وی در پاسخ به سوال اجرای چنین طرحی در نهایت موجب افزایش قیمت بسته های اینترنتی موبایل برای مشارکان خواهد شد. اما این در حالی است که همین حالا هم مشترکان گلایه های متعددی نسبت به اینترنت دارند گفت: مردم روی قیمت معترض نبودند و ما نیز در ابتدای کار یک بار تعرفه ها را بازنگری کرده و در نهایت رقمی به عنوان سقف تعرفه در نظر گرفتیم .

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اکنون بر روی سقفی که برای هزینه دسترسی به دیتای همراه اعلام شده اعتراضی نیست، اما اپراتورها در بسته های خود این تعرفه را تا یک دهم کاهش می دهند.

علی اصغر عمیدیان با تاکید بر اینکه برخی اپراتورها به این شیوه دامپ می کنند گفت: لازم است برای حفظ رقابت در بازار، رقمی به عنوان کف برای اینترنت موبایل تعیین شود.

معاون وزیر ارتباطات از ارائه اعداد و ارقام در این زمینه خودداری کرده و اعلام پیشنهادات این سازمان برای کف اینترنت موبایل را به زمانی دیگر موکول کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار