دیدار با خانواده های پیشکسوت و جانباز فرهنگی شهرستان سروآباد

به مناسب روز معلم، از خانواده های پیشکسوت و جانباز فرهنگی شهرستان دیدار به عمل آمد.

کد مطلب: ۴۹۳۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا سروآباد، با حضور امامان جمعه و موقت، فرماندار، مدیر و کارکنان آموزش و پرورش و اعضای شورای اداری شهرستان، و در اولین روز از ایام گرامیداشت هفته معلم، از خانواده ی پیشکسوت فرهنگی و جانباز شهرستان«نرمین محمودی» دیدار به عمل آمد.

ماموستا سجادی امام جمعه شهرستان سروآباد، در این دیدار با تبریک روز معلم به پیشکسوت فرهنگی، اذعان داشت: معلمان چراغ روشنی بخش دنیا و آخرت اند و نزد خداوند متعال جایگاهی بس والا دارند، و علم موهبتی است که به انسان های فاسد اعطاء نمی شود.

وی سنگر علم را در اسلام سنگری والا دانست و با اشاره به اینکه، معلمان تربیت کنندگان نسل های آینده ی مملکت هستند؛ گفت: عقل، اقتصاد، دانش، فرهنگ و دیگر ابعاد زندگی اجتماعی و شخصیتی بدون زحمات و فداکاری های معلمان نمی تواند مسیر صحیح و درستی طی نماید.

امام جمعه ی شهرستان افزود: علم آموزی در اسلام عبادت است و به جنس یا نژاد خاصی تعلق ندارد. و برخلاف دوران جاهلیت و قبل از اسلام، در کسب علم، زنان و مردان با هم برابر اند.

محمد عزیزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد نیز در این دیدار ، روز معلم را به این پیشکسوت فرهنگی و همه ی معلمان تبریک گفت و با اشاره به اینکه، جایگاه علم در اسلام بسیار ارزشمند است، بیان داشت: کار معلمان انسان سازی و جامعه پروری است.

در پایان این دیدار و به رسم یاد بود، لوح تقدیر و هدایایی تقدیم همکار فرهنگی جانباز و پیشکسوت شهرستان شد و از زحمات ارزشمند وی در دروان خدمت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار