در مراسم پر حاشیه مجمع عمومی انتخابات ؛

غلامرضا بهروان برای چهارمین دوره متوالی رییس هیات فوتبال مازندران شد

خبرگزاری پانا : در مراسم پر حاشیه مجمع عمومی انتخابات ؛ غلامرضا بهروان برای چهارمین دوره متوالی رییس هیات فوتبال مازندران شد .

کد مطلب: ۴۹۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ مجمع عمومی انتخابات هیات فوتبال مازندران با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشور برگزار شد .

در پایان این مراسم پر حاشیه غلامرضا بهروان به سمت رییس هیات فوتبال استان مازندران برگزیده شد .

بر اساس این گزارش مجمع عمومی انتخابات رییس هیات فوتبال مازندران در حالی برگزار شد که این نشست با حاشیه های فراوانی همراه بود . در این مراسم که همه اعضا ء مجمع به اتفاق علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و نامزدهای کسب کرسی ریاست هیات فوتبال مازندران آماده برگزاری مراسم بودند ، معاون فنی و توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران این مجمع را غیر قانونی اعلام و با اعتراض جلسه را ترک کرد .

جمشید پناه به این دلیل که برابر قانون ،بازنشستگان نمی توانند در مجمع انتخابات شرکت کنند اعتراض کرد و گفت : این قانون را به رییس و دبیر مجمع ابلاغ کردیم ،اما متاسفانه زیر بار نرفتند و گفتند مجمع را برگزار می کنیم و بعد ابطال آن را اعلام کنید .

جمشید پناه همچنین یاد آو ر شد : تلفنی از رییس فدراسیون فوتبال کشور خواستار تعویق این مجمع شدیم ،که ایشان قبول نکرد .

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال هم در این مراسم در واکنش به اقدام مسئولان ورزش مازندران در ترک مجمع به خبرنگاران گفت : این مجمع با گذراندن تمام شرایط قانونی و در محیطی کاملا سالم برگزار شد . علی کفاشیان در ادامه افزود : طی نشستی که پنج روز قبل از برگزاری مجمع با مدیر کل ورزش و جوانان مازندران داشتیم به تفاهم رسیدیم که این انتخابات انجام شود ، ولی شب انتخابات با تماس تلفنی اطلاع دادند که می خواهیم مجمع را عقب بیندازیم و ماهم گفتیم چون زمان انتخابات مجمع به کاندیدها اعلام شد ،کاری از دست ما برنیامد .

وی همچنین یاد آور شد : در قانون از اینکه فرد بازنشسته نمی تواند در مجمع انتخابات شرکت کند ،منع نشده است و ما نیز طبق قانون این انتخابات را برگزار کردیم و اداره کل ورزش استان نیز بر صحت آن صحه گذاشت .

یاد آورمی شود ؛در انتخابات ریاست هیات فوتبال مازندران 3 نامزد حضور داشتند که پس از رای گیری و شمارش آراء،غلامرضا بهروان با کسب 33 رای از 42 رای ماخوذه برای چهارمین دوره متوالی در سمت خود ابقاءشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار