برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در یزد، معرفی و تجلیل شدند

اختتامیه پنجمین دوره جشنواره نوجوان سالم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۴۸۶۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره نوجوان سالم با حضور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد.

دراین مراسم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد با تقدیر از تمامی دست اندرکاران برگزاری پنجمین جشنواره نوجوان سالم گفت: این جشنواره با محوریت سبک زندگی سالم و کاهش رفتارهای پرخطر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از آبان ماه در مدارس آغاز و هم اکنون شاهد مراسم اختتامیه این مسابقات هستیم.

"عباس دهقان" از ارتقای کمی وکیفی شرکت کنندگان دراین جشنواره خبرداد و افزود: امسال دبیرخانه جشنواره قریب 1300 اثر در رشته های مقاله نویسی، عکس، فیلم کوتاه وانمیشن، نقاشی، نشریه دیواری، شعر، ایده پردازی و نرم افزار را دریافت نمود و این تعداد نسبت به سال گذشته قریب 100 درصد رشد داشته است.

"دهقان " همچنین به مشارکت همکاران محترم فرهنگی دراین جشنواره اشاره کرد و افزود: همکاران فرهنگی نیز با ارسال 35 مقاله دراین جشنواره شرکت داشته اند.

وی در پایان از همه دستگاه هایی که آموزش و پرورش استان را در این زمینه همراهی می نمایند تقدیر و تشکر نمود.

در مراسم اختتامیه این نشست که خانم پارسا نماینده وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشت با اهدای هدایا و لوح تقدیر از دانش آموزان و گروه های برگزیده تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار