گذشت،تحمل،احترام به قانون . اینجا کارگاه زندگی است

ما در این مسابقات شرکت کرده ایم تا چند مهارت را یاد بگیریم.گذشت،تحمل،احترام به قانون .اینجا کارگاه زندگی است و نیامده ایم تا در آن مقام اول را کسب کنیم ، حالا که در این مسابقات حضور یافتید همه شما گویی مقام اول را کسب کرده اید.اول شدن برای یک نفر است، ما آمده ایم آنچه را که در کتاب ها آموزش میدهند و یاد گرفته ایم ، تمرین کنیم .

کد مطلب: ۴۸۵۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین انصاری معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین ،در دومین روز از مسابقات فرهنگی و هنری استان قزوین در بین دانش آموزان که در کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود، ضمن تبریک ولادت امام جواد علیه الاسلام اظهار کرد:من چند روزیست که به جای رفتن به شبکه های مجازی کتاب گلستان سعدی را مطالعه می کنم ، از شمادانش آموزان هم خواهش می کنم فقط در حد انتقال پیام های ضروری از اینگونه شبکه ها استفاده کنید.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری بیان کرد: معلم ها اگر در کلاس سخت می گیرند و به رعایت نظم و مقرارت تاکید دارند ، در صدد این هستند که یادگیری در کلاس اتفاق بیفتد. کلاسی که در اختیار معلم نباشد خود دانش آموزان بعد از مدتی ناراحت می شوند و با خود می گویند کلاسی را که معلم ساده میگیرد ما از آن بهره ای نمی بریم ، بنابراین قدر معلمان خود را بدانید.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری تصریح کرد: ما در این مسابقات شرکت کرده ایم تا چند مهارت را یاد بگیریم.گذشت،تحمل،احترام به قانون . اینجا کارگاه زندگی است و نیامده ایم تا در آن مقام اول را کسب کنیم ، حالا که در این مسابقات حضور یافتید همه شما گویی مقام اول را کسب کرده اید.اول شدن برای یک نفر است، ما آمده ایم آنچه را که در کتاب ها آموزش میدهند و یاد گرفته ایم ، تمرین کنیم .

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اضافه کرد: شما دانش آموزان شخصیت های فرهیخته هستید و الان این مسابقات آثار خوب هنری را می خواهد از شما ببیند .ان شاالله ما هم این آثار هنری را سال آینده در رامسر برگزار میکنیم، چون آن محیط جایی است که شما بهتر می توانید با هم تعامل داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری یاد آور شد: امسال ما برای اولین بار این کار را کردیم که در همان روز نفرات اول و دوم را اعلام می کنیم . ما در صدد ارتقاء این برنامه ها هستیم و خود از آن راضی نیستیم. دوست داریم این رقابت ها از دل مدارس شروع شود و مربی ها دوره ببینند و به دانش آموزان آموزش بدهند و آنگونه شود که 14 منطقه با هم رقابت کنند ، ان شاالله سال آینده این چنین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار