استعدادهای دانش آموزان با توجه به ظرفیت های فکری آنان پرورش یابد

در نشست مدیران کل آموزش و پرورش استان بوشهر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر تعامل بیشتر بین این دو نهاد تاکید شد .

کد مطلب: ۴۸۵۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در آغاز این دیدار با اشاره به تعامل بیشتر بین دو نهاد خواستار حضور بیشتر مدارس و دانش آموزان در فعالیتهای کانون شد.

زهره عالی نسب با بیان ارتباط مدرسه با کانون پرورش فکری و وجود تعامل هر چه بیشتر با هم نقش موثر کانون را در ترویج فرهنگ کتابخوانی به دانش آموزان را یاد آور شد و حضور هر چه بیشتر را در کانون پرورش فکری ضروری دانست و تشکیل کلاسهای فرهنگی ، تقویت قوه تخیل دانش آموزان و پویایی آنان با تشکیل این فعالیتها خواهان تفاهم و تعامل بیش از پیش شد.

وی ضمن ارائه آماری به تجهیز کتابخانه های روستایی با مشارکت کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش به تعامل بین این دو نهاد، به پتانسیل ها وظرفیت های موجود نیز اشاره کرد.

در ادامه این نشست شعرانی مشاور عالی مدیر کل آموزش و پرورش استان و فتحی معاون پرورشی ، ضمن توضیحاتی تشکر خود را از حمایت کانون استان جهت تجهیز کتابخانه های روستایی اعلام داشتند. فتحی با اشاره به این که پایگاه مخاطبین کانون ،آموزش و پرورش می باشد. کانون پرورش فکری را مجموعه ای موفق دانست و با اشاره به بومی سازی تفاهم نامه و اضافه کردن موارد بیشتری بر اجرای آن تاکید کرد . وی تهیه محصولات کانون را با توجه به کارشناسی بودن این محصولات مهم دانست .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، با اشاره به فعالیت های کانون و آسیب شناسی مسائل مطرح شده .به نزدیک بودن سنخیت کاری کانون و آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود : جامعه هدفی هر دو نهاد یکی است و رشد استعدادهای دانش آموزان در کانون مکملی می باشد بر آموزش و پرورش.

ناصر کرمی با اشاره به محصولات فرهنگی کانون و نگاه تربیتی در تهیه این محصولات را مفید دانست و بر کیفیت فعالیتهای اجرایی بین دو نهاد در زمینه های مختلف تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار