راه و شهرسازی مازندران دستگاه برتر اجرای پروژه های راههای روستایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: این اداره کل برای دومین سال پیاپی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در اجرای پروژه های مشارکتی راههای روستایی در سطح کشور شد.

کد مطلب: ۴۸۵۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حیدر نوروزی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تسهیل در امر تردد و ایمن سازی محورهای راههای روستایی یکی از اهداف مهم و اصلی وزارت راه و شهرسازی بوده ، از این رو این وزارتخانه نگاه ویژه ای به استانهایی دارد که تعدد روستاها در آن زیاد می باشد.

وی تصریح کرد: از این رو این اداره کل در راستای اجرای بند 4 سیاستهای کلی نظام در بخش حمل و نقل و بند 1 سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ، پروژه های متعددی را در خصوص بهسازی و ایمن سازی محورهای روستایی با مشارکت مردمی در دستور کار خود قرار دارد.

نوروزی ضمن اشاره به بهسازی و آسفالت بیش از 390 کیلومتر از راههای روستایی مازندران در سال 94، اظهار داشت: خوشبختانه با اعتماد و تعامل مردم شریف استان به خدمتگزارانشان در مجموعه راه و شهرسازی این اداره کل دو سال متوالی توانسته دستگاه برتر در اجرای پروژه های مشارکتی راههای روستایی در سطح کشور شود.

وی یادآور شد: به حول و قوه الهی و برکت انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات بسیار چشمگیری در زمینه راههای روستایی در استان انجام شده که در حال حاضر از 10310 کیلومتر راههای استان بیش از 7863 کیلومتر آن راه روستایی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار