ساخت هنرستان ها اولویت نخست پروژه مهر در مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه پروژه مهر گفت:با توجه به سه ساله شدن نظام جدید آموزش و پرورش، ساخت هنرستان ها در اولویت نخست پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران قرار دارد.
به گزارش پانا-مازندران، سیدعلی قاسمی در نخستین جلسه پروژه مهر با بیان اینکه این پروژه یعنی مدیریت، بهره وری، اثربخشی و کارآمدی، اظهار داشت:یکی از کارهای اصلی وزارت آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی، تشکیل شورای پروژه مهر است. آموزش و پرورش مازندران در دولت تدبیر و امید با اهمیت ویژه ای که به پروژه مهر داده توانسته در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ رتبه چهارم و در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ رتبه سوم کشور را کسب کند.
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های پروژه مهر سال ۹۵ از آبان ماه ۹۴ آغاز شد، تصریح کرد: مساله اصلی پروژه مهر ما استقرار پایه دهم، سازماندهی نیروی انسانی، هدایت تحصیلی، انتخاب و انتصاب مدیران، و شاداب سازی مدارس است. همچنین با توجه به سه ساله شدن نظام جدید آموزش و پرورش، ساخت هنرستان ها در اولویت نخست پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه امیدواریم در پروژه مهر ۹۶-۹۵ مقام اول کشور را کسب کنیم، خاطرنشان ساخت: یکی از کارهای خاصی که در پروژه مهر ۹۶-۹۵ در دستور کار قرار گرفته تجلیل از خیرین پروژه مهر است. با توجه به اینکه خیرین مدرسه یار در سال ۹۴ بالغ بر ۷ میلیارد تومان به بازسازی، بهسازی و تجهیزات مدارس مازندران کمک کردند، تجلیل از این عزیزان گام موثری در بزرگداشت آنان خواهد بود.
قاسمی همچنین با اشاره به ۶ کمیته دست اندرکار پروژه مهر ابراز داشت: تعمیر و تجهیز، نیروی انسانی، انتصابات، تأیید صلاحیت و توجیه و تبلیغ ۶ کمیته دست اندرکار پروژه مهر محسوب می شوند که امیدواریم در سال ۹۶-۹۵ با رویکرد جدید پروژه مهر تحت عنوان شورای پروژه مهر وضعیت مطلوب تری را هم در ساماندهی فضاها و هم سازماندهی نیروی انسانی داشته باشیم.
وی درباره سازماندهی نیروی انسانی تأکید کرد: با حذف یک سال از نظام آموزش و پرورش نیروی مازادی داریم که باید مجدداً در مقطع متوسطه سازماندهی شده و مازاد آن نیز در بخش های دیگر به کار گیری شوند. از این رو سازماندهی نیروها در پروژه مهر یکی از اصلی ترین دغدغه های ما است.
ارسال دیدگاه