در اولین جلسه شورای معاونین آموزش وپرورش استان اردبیل مطرح شد:

اجرا ی برنامه های متنوع در هفته بزرگداشت مقام معلم ،دراستان اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم امسال، پر رونق تر از سالهای قبل اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۴۸۰۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در اولین جلسه شورای معاونین اداره گل آموزش وپرورش استان اردبیل اظهار داشت: در هفته بزرگداشت مقام معلم، یک مراسم متمرکز استانی و 19 برنامه در سطح نواحی و مناطق و با هدف تجلیل از مقام شامخ معلمان منتخب برگزار خواهد شد.

وی لزوم برنامه ریزی جهت حضور مدیران دستگاه های اجرایی در مدارس استان در هفته معلم با هدف پاسداشت زحمات و تلاش های معلمان دلسوز را از برنامه های امسال هفته معلم برشمرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از همکاری های صدا و سیمای مرکز استان به جهت پوشش و انعکاس اخبار و فعالیت های آموزش و پرورش در طول سال از جمله بحث اسکان نوروزی فرهنگیان، استفاده از ظرفیت این دستگاه به منظور فرهنگ سازی تجلیل و تکریم از مقام شامخ علم که با تجلیل از معلمان صورت می پذیرد را لازم و ضروری دانسته و از دیدار خود با مدیر کل این سازمان در روزهای آتی به منظور انجام هماهنگی های بیشتر در این زمینه خبر داد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان بر عدم سوگیری در انتخاب معلمان نمونه و منتخب از سوی مدیران تاکید نموده و خواستار دقت بیشتر مدیران و رؤسا در این زمینه شد.

ناصری از توجه ویژه آموزش و پرورش به معلمان زندانی جرایم نقدی و غیر عمدی و شناسایی و مساعدت آنها در این هفته خبر داد و عنوان کرد: جلب مشارکت دستگاه های اجرایی در طول هفته معلم برای اجرای برنامه های مختلف از اولویت های کاری آموزش و پرورش استان می باشد.

در این جلسه معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز ضمن تشریح برنامه های هفته بزرگداشت معلم ،از تدوین سند تکریم فرهنگیان خبر داد.

مهدی معینی کیا اهدای لوح سپاس به کلیه فرهنگیان، اجرای برنامه های متنوع تلویزیونی و رادیویی، چاپ ویژه نامه، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه منطقه ای و استانی و ... را از جمله برنامه های این هفته برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار