با حضور مدیرکل اموزش و پرورش خراسان جنوبی

کانون حرکات اصلاحی ساختارقامتی دانش آموزی در درمیان افتتاح شد

کانون حرکات اصلاحی ساختارقامتی دانش آموزی درشهرستان درمیان با حضور مدیرکل اموزش و پرورش خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید

کد مطلب: ۴۸۰۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی امروز با حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان خراسان جنوبی وتعدادی ازمعاونین ونیز امامان جمعه ،فرماندارشهرستان ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان درمیان کانون حرکات اصلاحی ساختارقامتی دانش آموزی شهرستان درمیان افتتاح گردید.

مدیر آموزش و پرورش درمیان در مراسم افتتاح کانون گفت :برای اولین بارکانون حرکات اصلاحی ساختارقامتی دانش آموزی درشهرستان درمیان به بهره برداری می رسد .

وی، با بیان این که امکان پذیرش حد اقل 10 نفر به صورت همزمان در کانون اصلاح ساختار قامتی درمیان فراهم شده است، اظهار کرد: با افتتاح این کانون تمامی دانش آموزان این شهرستان می توانند از مزایای آن استفاده نمایندوهدف از افتتاح این کانون در شهرستان درمیان شناسایی دانش آموزان با ناهنجاری های قامتی و هدایت و اصلاح وضعیت ساختار قامتی آنان است.

مهران فرنیز خاطرنشان کرد:دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی ایران اسلامی هستند و هر گونه افت جسمی یا ضعف در اندام آن‌ها در وضعیت جسمانی، روانی و رفتاری آن‌ها اثر سوء خواهد داشت.وراه اندازی چنین مرکزی می تواند گام موثری در اصلاح این وضعیت باشد.

گفتنی است :درپایان مسئولین استانی ومیهمانان شهرستان ازاین کانون بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار