فرمانده انتظامی محلات به پانا خبر داد:

کاهش 50 درصدی سرقت های شهرستان محلات در نوروز 95

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از کاهش 50 درصدی سرقت ها در ایام تعطیلات نوروز 95 نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۹۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

فرامرز گودرزی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: همزمان با شروع سال جدید و در تداوم رویکرد پیشگیرانه پلیس که با جذب همکاری و مشارکت عمومی شهروندان در دستور کار پلیس محلات قرار گرفت براساس ارزیابی های انجام شده امنیت و رضایت مندی مطلوبی از عملکرد پلیس حاصل شد.

وی ادامه داد: برخورد با سارقان و پیشگیری از سرقت یکی از مهم ترین اولویت های اجرایی فرماندهی انتظامی شهرستان محلات بوده است و با تلاش ماموران انتظامی و مشارکت مردم، در تعطیلات نوروز امسال با اجرای طرح های پیشگیرانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان وقوع سرقت 50 درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با سارقان در مدت تعطیلات نوروز 10 نفر سارق دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

گودرزی بیان کرد: نیروی انتظامی برای گسترش امنیت در جامعه نیاز به همکاری آحاد مختلف مردم دارد زیرا امنیت پدیده ای اجتماعی است که تحقق آن به میزان هماهنگی، همکاری و مشارکت مردم با پلیس بستگی دارد.

وی ابراز داشت: پلیس با افرادی که قصد ایجاد اخلال در نظم شهر را داشته باشند قاطعانه برخورد خواهد کرد و در سال جدید طرح های امنیت اجتماعی پلیس با جدیت تداوم خواهد یافت و پلیس به صورت شبانه روزی و با عزمی راسخ با افرادی که قصد برهم زدن آسایش شهروندان را داشته باشند برخورد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار