ارائه حدود 2 میلیون نفر-ساعت آموزش مهارتی در آموزشگاه های آزاد یزد

رئیس اداره امور مؤسسات كارآموزی آزاد و مشاركت های مردمی استان یزد از ارائه نزدیك به 2 میلیون و 700 هزار و 853 نفر- ساعت آموزش های مهارتی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان در سال 94 خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۹۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، رییس اداره امور مؤسسات كارآموزی آزاد و مشاركت های مردمی استان ضمن اعلام این خبر افزود: در سال 94 به میزان 2 میلیون و 700 هزارو 853 نفر- ساعت آموزش های مهارتی در قالب 13 هزار و 361 نفر دوره در آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان یزد اجرا گردید.


محمدرضا سلطانی افزود: این آموزش ها در بخش های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و كشاورزی در 37 رشته آموزشی از قبیل: فناوری اطلاعات، امور مالی و بازرگانی، امور زراعی و باغی، عمران، بهداشت و ایمنی، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت و... در قالب 236 حرفه مهارتی و توسط 491 نفر مربی به متقاضیان ارائه شده است.


وی در پایان گفت: در استان یزد تعداد 352 آموزشگاه دارای مجوز هستند كه از این تعداد 308 آموزشگاه در حوزه بانوان و 15 آموزشگاه در حوزه برادران و 29 آموزشگاه به صورت دو منظوره فعالیت آموزشی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار