اتوبوس کتابخانه سیاردر ایستگاه مدارس توقف کرد

در روز آغازین مدارس پس از تعطیلات نوروز ، در یک اقدام خلاقانه و زیبا،اتوبوس کتابخانه سیار که با همت مدیریت آموزش و پرورش ، اداره ارشاد اسلامی ، اداره کتابخانه های شهرستان و همکاری شهرداری نیشابور راه اندازی شده است ، در مدارس وکیلی (1)، یار مهربان ، فردوسی ، پسرانه فرهنگیان و شهید باقری( فرهنگیان دخترانه ) توقف کرد و دانش آموزان از این کتابخانه سیار استفاده کردند.

کد مطلب: ۴۷۹۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور ضمن گرامی داشت روز جهانی کتاب کودک ،گفت : اگر کودک نبود، نه پدر معنا داشت و نه هیچ مادری بهشتی می شد.

اگر کودکان نبودند، شکوفه های زندگی به بهار نمی رسیدند و خانواده، بی مفهوم ترین واژه ی لغت نامه ها می شد چراکه کودکان، از تمام ستاره ها و پرنده ها به آسمان نزدیک ترند.
سید جواد قوامی نژاد با تحسین از این اقدام خلاقانه و نو ( راه اندازی اتوبوس کتابخانه سیار ) ، به اهمیت نقش فرهنگیان در برقراری ارتباط مؤثر بین کودکان با کتاب و همچنین آشنایی دانش آموزان با روش های صحیح و درست مطالعه کتاب پرداخت و گفت : نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران و شهر پایدار ایرانی باید با مدیریت، برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات و زیر ساخت های لازم در این زمینه به عنوان یک شهرستان الگو در استان و کشور تبدیل شود.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار