دیدار اسقف اعظم ارامنه با استاندار اصفهان

اسقف اعظم ارامنه جنوب ایران و شورای خلیفه گری ارامنه با استاندار اصفهان دیدار و گفتگو نمود.

کد مطلب: ۴۷۸۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ؛ دكتر رسول زرگرپور در دیدار نوروزی اسقف اعظم ارامنه و اعضای شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران با ایشان ضمن تبریك سال نو ، اظهار داشت: نوروز عیدی باستانی است و رویدادی زیبا و نیكو است كه اسلام نیز بر آن صحه گذاشته است.
استاندار اصفهان با اظهار امیدواری از اینكه نو شدن طبیعت با نو شدن اخلاق و رفتار انسانها همراه گردد ، افزود: برای همه ی مردم جهان و بویژه ایرانیان در سال جدید صلح ، صفا و نشاط را آرزومندم.
استاندار اصفهان اظهار داشت: خوشحالیم كه دنیا به سمتی حركت می كند كه تأثیر گذاری ادیان الهی در حال افزایش است و امیدواریم كه اثرگذاری آن نیز بیشتر شود.
وی فرجام برجام و برگزاری انتخاباتی با شكوه و با حضور حداكثری مردم را از رویدادهای خوب و مهم سال ۹۴ برشمرد و گفت: برگزاری انتخابات كار بزرگی بود و یكی از سالم ترین انتخاباتها در طول سالهای گذشته در اسفند ۹۴ رقم خورد.
زرگرپور با اشاره به اینكه افزایش چشمگیر مسافران نوروزی در استان دلگرم كننده بود ، اظهار داشت: انفجار در لاهور پاكستان موجب تأثر خاطر همه ی مردم مسلمان دنیا شد و امیدواریم كه سال جدید سالی همراه با صلح و دوستی در همه ی دنیا باشد.
اسقف اعظم ارامنه نیز در این دیدار شركت پیروان ادیان توحیدی در مراسم های ملی و مذهبی یكدیگر را نشان از علاقه و احترام ادیان به یكدیگر برشمرد.
وی با اشاره به روزهای بسیار زیبای نوروز گفت: در چهره ی مردم استان و شهرستانها شادی و نشاط را می بینم كه این موضوع نشان از تحول در طبیعت و انسانها است.
اسقف ارامنه یارآور شد: در گذر سالها آنچه اهمیت دارد ایجاد تحول در انسانها است و امیدواریم همانگونه كه شادی و نشاط را در چهره ی مردم نظاره گر هستیم ، صلح و دوستی در تمام دنیا برقرار گردد.
وی با اشاره به اینكه وظیفه ی همه ی انسانها است كه نسبت به همنوع خود عشق بورزند افزود: پیروان ادیان الهی نیز باید نسبت به هم عشق بورزند و احترام گذارند تا صلح و آرامش در جهان برقرار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار