انعقاد تفاهمنامه شورای استان تهران با شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر

مهدی چمران : اعتیاد نوع خطرناکی از هجوم فرهنگی است و برای رفع این معضل باید از تمام امکانات استفاده شود. دشمنان امروز با ابزار اعتیاد ما را هدف گیری کرده اند و به عقیده بنده اعتیاد یک برنامه استکباری و کاملا دشمنانه است که برای ما پیش بینی کرده اند.

کد مطلب: ۴۷۸۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، به نقل از پورتال ستاد مبارزه با ماد مخدر، مهدی چمران در نشست انعقاد تفاهمنامه شورای استان تهران با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: اعتیاد نوع خطرناکی از هجوم فرهنگی است و برای رفع این معضل باید از تمام امکانات استفاده شود.

چمران تاکید کرد: دشمنان امروز با ابزار اعتیاد ما را هدف گیری کرده اند و به عقیده بنده اعتیاد یک برنامه استکباری و کاملا دشمنانه است که برای ما پیش بینی کرده اند.

محمد رضا آذر نیا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران نیز در این نشست با ارائه گزارشی مفصل از وضعیت اعتیاد در کشور و اقدامات صورت گرفته در سازمان ها و نهادها در خصوص مقابله با اعتیاد گفت: سیاست وزارت کشور این است که با کمک شورائیان سراسر کشور اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را اجرایی کند و به نظر ما شوراها ،ظرفیت بسیاربزرگی به شمار می آیند که می توانند مبارزه را به عرصه عمومی و مردم بکشانند.

آذرنیا افزود: شوراها منتخب مردم و امین مردم هستند ومی توانند خطراتی که در حوزه های مختلف وجود دارد به مردم گوشزد کنند و در بخش های پیشگیری و فرهنگی مبارزه با مواد مخدر به عنوان سفیران و نمایندگان مردم پیام های ستاد و شورای مبارزه با موادمخدر را به گوش مردم برسانند.

دراین نشست تفاهمنامه مشترک فی ما بین شورای اسلامی استان تهران و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران انعقاد و قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار