در آستانه سال نو؛

سامانه جامع گردشگری اردبیل رونمایی شد

در آستانه سال نو و آغاز سفرهای نوروزی سامانه جامع گردشگری استان اردبیل رونمایی شد.

کد مطلب: ۴۷۶۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،در مراسمی که دراردبیل برگزار شد سامانه برنامه‌ریز سفر به استان اردبیل در آستانه سفرهای نوروزی شهروندان و با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

مدیر پروژه سامانه جامعه گردشگری استان اردبیل ، اظهار داشت: پس از راه‌اندازی موفق سامانه گردشگری شهرهای مختلف کشور در آستانه سفرهای نوروزی شهروندان سامانه جامع برنامه‌ریز سفر به استان اردبیل به صورت رسمی رونمایی شد.

محمدجواد رفیع‌پور تاکید کرد: با راه‌اندازی سامانه برنامه‌ریز گردشگری استان اردبیل مسافران نوروزی این استان می‌توانند اطلاعات کاملی درباره جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی، تفریحی و مراکز اقامتی استان در اختیار داشته و نسبت به برنامه‌ریزی سفر خود اقدام کنند.

رفیع‌پور در ادامه یادآور شد: هم اکنون بخش اردبیل پرتال «بزنیم بیرون» در شش بخش کلی شامل «طبیعت‌گردی»، «هنرگردی»، «تاریخ‌گردی»، «گردشگری مذهبی»، «چطوری بخریم؟ » و «کجا بمونیم؟ » راه‌اندازی شده است و در قالب 28 دسته‌بندی متنوع به معرفی کامل جاذبه‌ها و خدمات گردشگری این استان می‌پردازد.

وی بیان کرد: در سامانه برنامه‌ریز گردشگری استان اردبیل اطلاعات کاملی از هر مکان از قبیل مشخصات و ویژگی‌ها، اطلاعات تماس، جانمایی روی نقشه، نحوه دسترسی به مکان مورد نظر با خودروی شخصی امکانات، نحوه و محدودیت‌های استفاده، پیشنهادات ویژه، تاریخچه، سیمای عمومی، زمان مناسب بازدید، گالری تصاویر و ... در قالبی جدید و مخاطب‌پسند در اختیار علاقمندان قرار دارد.

مدیر پروژه سامانه جامعه گردشگری استان اردبیل ادامه داد: علاقمندان سفر به استان اردبیل می‌توانند با استفاده از بخش برنامه‌ریز پرتال «بزنیم بیرون» می‌توانند بر مبنای هزینه مد نظر، زمان مورد نیاز و بخش‌های مورد علاقه خود، اماکن و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل را شناسایی کرده و اطلاعات کاملی از نحوه بازدید اماکن به دست بیاورند.

گفتنی است:بخش اردبیل پرتال «بزنیم بیرون» در تارنمای www.bezanimbiroon.ir در دسترس علاقمندان قرار داشته و به زودی با ارائه خدمات متنوعی در قالب اپلیکیشن‌های موبایل، خدمات گسترده‌تری را به مخاطبان ارائه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار