به مناسبت۲۲اسفندماه در فنوج صورت گرفت

تجلیل از خانواده های شهدا در سالن اجتماعات فرمانداری

به مناسبت۲۲اسفندماه روز بزرگداشت شهدا از خانواده های شهدا در سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل شد

کد مطلب: ۴۷۵۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان عبدالحمید اربابی رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج در این مراسم ضمن ضرورت دانستن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا جهت ایجاد روحیه شهادت و ایثارگری درجامعه گفت:با برگزاری مراسمات بزرگداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و تجلیل از خانواده های معظم شهدا ،قدرشناسی مانسبت به بندگان مخلصی که از جان خود جهت زنده نگه داشتن نام اسلام گذشتند مشخص خواهد شد و همچنین دلگرمی و قوت قلبی برای خانواده آنها خواهد شد. رئیس آموزش و پرورش فنوج خانواده شهدا را نماد صبر،استقامت و ایثاردانست.

وی افزود: بر همه ی ما لازم است که از این نمادهای صبر و فداکاری، تجلیل و تقدیر نماییم و خانواده های شهدا را تکریم کنیم و همیشه به یادشان باشیم که بنده معتقدم این کمترین کاری است که در برابر ایثارگری آنها می توانیم انجام دهیم.

اربابی ادامه داد:قطعا پاداش و اجرکامل شهدا را خداوند خواهد داد و ما قادرنخواهیم بود که آنطور که شایسته این عزیزان است قدرشناس خون و مجاهدت های آنهاباشیم. وی خاطرنشان کرد:یاد و خاطرات رزمندگان و جانبازان و همچنین وصیت نامه های شهدا یکی از ضرورت ها امروزاست تا نسل امروز ما با اهداف و آرمانهای شهدا و فداکاری ها و ایثارگری آنها آشنا شوند و ادامه دهنده راه آنها باشند. در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا،فرهنگی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار