جلسه شورای اموزش پرورش تشکیل شد

آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایردرسال جاری با حضور فرماندار ملایر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ملایر برگزار شد.

کد مطلب: ۴۷۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پانا از همدان، آخرین جلس شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایردرسال جاری با حضور فرماندار ملایر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ملایر برگزار شد.
عبدالعظیم رضایی فرماندار ویژه شهرستان ملایر در شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به مهمترین فلسفه تشکیل شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: مهمترین فلسفه تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش ایجاد زمینه مشارکت با دستگاه‌های اداری، اولیا و خیرین در امر خطیر تعلیم و تربیت است.
وی گفت: همانگونه که معلمی دارای جایگاه خاصی بوده ایجاد بستر برای آموزش و تعلیم و تربیت نیز دارای ارزش والایی بوده و اقدامات در این زمینه حتما نتیجه خواهد داشت.
فرماندار ملایر با اشاره به مهمترین مشکلات اردوگاه فجر بیان کرد: اردوگاه فجر دارای فضای مناسب و ویژه‌ای بوده که باید برای استفاده از آن برنامه ریزی بهینه انجام شود.
وی گفت: با وجود چنین فضایی در شهر ملایر حیف است که این فضا بدون استفاده مانده و تخریب شود و برای رونق بخشیدن به ان باید اقدامات لازم انجام شود.
رضایی با اشاره به مشکلات آب و مسیر تردد این اردوگاه بیان کرد: با همکاری ادارات مربوطه تصمیمات لازم برای ایجاد مسیر تردد و رفع مشکلات آن گرفته شود.
وی گفت: در بازسازی و رونق بخشیدن به این اردوگاه باد به گونه ای عمل شود که از اعتبارات استانی وملی استفاده شود.
فرماندار ملایر گفت: هزینه کردن در بحث آموزش و تعلیم و تربیت یک نوع سرمایه گذاری بوده و اثرات خیری هم در پی خواهد داشت و خدمات در این راه ماندگار خوهاد بود.
وی با اشاره به مشکلات تعریض خیابان شهدا و وجود مدرسه شهید رجایی در این خیابان نیز بیان کرد: تعریض خیابان شهدا یکی از اولیوت های شهر ملایر بوده و بایستی به مرحله اجرایی آن سرعت بخشیده شود.
رضایی گفت: شهر ملایر با توجه به منظر شهری و وضعیت جغرافیایی دارای ویژگی خاصی و منحصر به فردی بوده و باید به قسمت مرکزی شهر نیز توجه ویژه شود.
رضایی گفت: آموزش و پررورش و شهرداری می توانند با تعامل و انجام امور کارشناسی بهترین تصمیم را برای عقب نشینی مربوط به مدرسه شهید رجایی را انجام داده چرا که این کار به نفع شهر است.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار